פורטינט רכשה את OPAQ Networks המתמחה באבטחת ענן

הרכישה תרחיב את היצע פתרונות ה-SASE הקיימים של פורטינט, השואפת לספק את הפלטפורמה המקיפה ביותר בשוק ולהגן על הרשתות המבוזרות של ארגונים שונים

קן קסי, מייסד ומנכ״ל פורטינט. צילום: יח״צ

חברת פורטינט, העוסקת בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על רכישת חברת OPAQ Networks האמריקאית, ספקית SASE (Secure Access Service Edge). הפתרון מבוסס-הענן של החברה מגן על הרשתות המבוזרות של הארגונים ובכללם מרכזי נתונים, סניפים משרדיים, משתמשים מרוחקים והתקני האינטרנט של הדברים (IoT). פרטי העסקה לא נמסרו.

הפלטפורמה של OPAQ בנויה בצורה אשר מותאמת לשותפים ומאפשרת לספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP), חברות טלקום ושותפים נוספים לשלב את פלטפורמת ה-SASE בסביבה מרובת לקוחות לתוך הפתרונות שלהם. בימים אלה, בהם עברו חברות רבות לעבודה מהבית נמצאים משתמשים, התקנים, יישומים, שירותים ונתונים רבים יותר נמצאים מחוץ לארגון, והעסקה החדשה משלבת את מארג האבטחה של פורטינט יחד עם פלטפורמת ענן.

קן קסי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "התנופה האחרונה בשוק ה-SASE מאשרת אף יותר את גישת הרשת המבוססת על אבטחה שבה אנו דוגלים ומדגישה את דברינו בנושא לאורך השנים. בעידן זה של היפר-חיבוריות והרחבת הרשתות – כאשר קצות הרשת מתפרשים לאורך כל התשתית הדיגיטלית – יש צורך בשילוב בין הרשתות והאבטחה. הרכישה של OPAQ נועדה כדי לשפר את פתרונות ה-SASE הקיימים שלנו ומאפשרת לפורטינט לספק את פלטפורמת ה-SASE המקיפה ביותר בשוק. פלטפורמה זו מספקת את פתרונות הרשת, האבטחה וה-SD-WAN המובילים בתעשייה ללקוחות ולשותפים באמצעות ארכיטקטורת ענן גמישה, יעילה מבחינת עלות ומבוססת פטנט zero-trust".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית