רוני אלשיך הצטרף לחברת קרנליוס

חברת הסייבר הודיעה כי מפכ״ל המשטרה לשעבר הצטרף לדירקטוריון שלה ויוביל את תהליך התרחבותה מעבר לים. המרכז מציע קורסים מגוונים למתחילים ולמתקדמים בתחום הגנת הסייבר

רוני אלשיך בימיו כמפכ״ל המשטרה. צילום: משטרת ישראל commons.wikimedia.org

מפכ״ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, הצטרף לדירקטורון חברת הסייבר קרנליוס, המפעילה מרכז ידע להכשרה ולאימון, במטרה להוביל את תהליך התרחבותה בשווקי חו״ל. על פי ידיעה באתר גלובס, מודל ההתרחבות של החברה, שנמצאת כיום בתהליך של הקמת אתר בלוס-אנג׳לס, צפוי להתבסס על שיטה של שותפות או זכיינות עם גורמים מקומיים. אלשיך הצטרף לחברה לפני כחצי שנה והוביל, לפי הידיעה, מהלך של תיחור בין פלטפורמות הענן אז׳ור (מיקרוסופט) ו-AWS (אמזון), שיאפשר לחברה להציע קורסים בעלות נמוכה.

מרכז הידע לסייבר הוקם בשנת 2014, על ידי איתי לוי ויוסי כהן ארזי שהבחינו בצורך של גופי אבטחת המידע בארגונים השונים בארץ בעובדים מקצועיים ומיומנים, בעלי ידע עמוק בתחום הגנת הסייבר. המרכז מציע קורסים למתחילים ולמתקדמים בתחומים שונים כגון עולם הפלילים בהקשר הדיגיטלי, טכניקות לזיהוי קטעי קוד מסיביים ולפגיעה בהם, פריצה לאפליקציות, זיהוי נוזקות ועוד. הקורסים של החברה מוכרים על ידי משרד העבודה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית