BAE זכתה בחוזה לפיתוח מערכת הנחייה עבור פגזי ארטילריה

במסגרת החוזה החדש, BAE Systems תייצר סדרה של מרעומי LR-PGK לבדיקת ירי חי

baesystems.com

חברת BAE Systems הודיעה כי קיבלה חוזה רב-שנתי בשווי 33 מיליון דולר מצבא ארה"ב להמשך פיתוח של ערכת הנחייה לטווח הארוך (LR-PGK) עבור פגזי ארטילריה של 155 מ"מ, מה שיאפשר לצבא לבצע ירי מדויק לטווח ארוך בסביבות אלקטרומגנטיות מאתגרות. בהודעת החברה נמסר כי היא מעריכה שיכולות אלו יסייעו לצבא ארה"ב להשיג יכולת ירי מדויק לטווח ארוך של מעבר ל-70 ק"מ עד שנת 2023.

ל-LR-PGK יש תפקיד קריטי במערך החימוש הארטילרי ארוך הטווח של 155 מ"מ של הצבא, המיועד לבצע ירי מדויק וקטלני בטווחים גדולים יותר לעבר כוחות עוינים הסמוכים ליחידות ידידותיות.  לדברי החברה, הפתרון של BAE Systems מבוסס על טכנולוגיה מוכחת ובוגרת, ומציע ביצועים טובים יותר מערכות הדרכה קיימות אחרות באמצעות יכולת תמרון מוגברת ויכולת משולבת נגד חסימות.

"אנו עוזרים לצבא לעמוד ביעדי הירי המדויק שלו עם יכולת ארטילריה ארוכת טווח קריטית זו," אומר ג'ון ווטקינס, סגן נשיא ב-BAE Systems. "הניסיון שלנו בהנחייה מדויקת, אלקטרוניקה קשיחה ופלטפורמות ארטילריה עזרו לנו לפתח ערכה המשפרת את יעילות המשימה."

במסגרת החוזה החדש, BAE Systems תייצר סדרה של מרעומי LR-PGK לבדיקת ירי חי, ובכך תיתן תוקף רב יותר לפתרון ותדגים את רמת הדיוק והאמינות שלו בתנאי שדה קרב מאתגרים. לפני הזכייה בחוזה זה, BAE Systems הפגינה בהצלחה את יכולת LR-PGK ואת הביצועים שלו במתקן האימונים Yuma בספטמבר 2019. החברה מתחייבת להשקיע משמעותית בכדי להשיג את יעדי המודרניזציה של הצבא על ידי תכנון מכוון מראש של הארכיטקטורה המודולרית של LR-PGK לייצור ושדרוג בעלות נמוכה.

LR-PGK היא רק אחת ממספר מערכות של Systems BAE התומכות בירי מדויק ארוך טווח. בנוסף לתכנון וייצור משפחת M109 של תותחי הוביצר בעלי הנעה עצמית, BAE Systems פיתחה וסיפקה מערכות הנחייה לחימוש מדויק במשך עשרות שנים והיא ספקית מרכזית של חומרי נפץ ותחמושת ארטילריים.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית