בוטסואנה בחרה בפתרון ה-eVisa של פנג׳יה הישראלית

הפתרון יאפשר לתיירים למלא בקשות לויזה באופן מקוון ולהיכנס למדינה האפריקנית בצורה נוחה יותר. מגפת הקורונה צפויה להגביר את הפופולריות של ויזות אלקטרוניות

עוזי רוזנטל, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת הממשלה בפנג'יה. צילום: באדיבות החברה

חברת פנג׳יה הישראלית, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים ועסקיים, נבחרה על ידי ממשלת בוטסואנה להטמיע את פתרון הויזה האלקטרונית שלה (eVisa) – זאת במסגרת מאמציה של המדינה, הנמצאת בדרום יבשת אפריקה, להרחיב את שירותיה הדיגיטליים והמקוונים. השירות יאפשר לתיירים להגיש בקשה ולקבל ויזה באופן מקוון וליהנות מכניסה נוחה בשערי המדינה בכל שדות התעופה ונקודות ביקורת הגבול של המדינה.

eVisa מעבירה באופן מלא את ניהול הגשת הבקשות לויזה והנפקתן למרחב הדיגיטלי. התהליך החדש צפוי לצמצם למינימום את ההוצאות הכספיות של הממשלה, וכן את משאבי הזמן, עבודת הניירת וכוח האדם המוקצים לטיפול בבקשות לויזה והנפקתן, ולשפר את השירות לתיירים. לדברי פנג'יה, ההחלטה מהווה הבעת אמון של ממשלת בוטסואנה בפתרון של החברה והיא מבוססת על שנות ניסיון רבות שצברה החברה במחשוב השירותים הממשלתיים של המדינה.

ויזות אלקטרוניות הפכו לפופולריות הן בקרב ממשלות והן בקרב תיירים שמאמצים יותר ויותר את העידן הדיגיטלי. התנאים לקבלת ויזה של מדינות רבות כבר מוצגים באינטרנט ומדינות נוספות כבר מציעות את החלופה של הנפקה מקוונת של ויזות. מגפת הקורונה צפויה להאיץ מגמה זו, מכיוון שתיירים רבים מחפשים דרכים לצמצם את הנוכחות הפיזית שלהם בקונסוליות ובשגרירויות בארצותיהם וכן בנקודות הכניסה בארצות היעד.

"אנו בשיאו של התהליך לשילוב פתרון ה-eVisa וצופים שיהיה ניתן להפעילו עד סוף השנה", מסר עוזי רוזנטל, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת הממשלה בפנג'יה. "יש לקוות כי עד אז תעשיית התיירות העולמית תתחיל להשתקם. פארקי הספארי בעלי המוניטין העולמיים של בוטסואנה זכו לפופולריות רבה בשנים האחרונות, והויזה האלקטרונית תאיץ את תהליך הכניסה למדינה״. 

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית