יניב ורדי מונה למנכ"ל קלרוטי

החברה, העוסקת באבטחת סייבר לתעשייה, נהנית מצמיחה מואצת ברבעונים האחרונים. ורדי ינהל אותה ממשרדי המטה בניו יורק

מנכ״ל קלרוטי החדש, יניב ורדי. צילום: קרן מזור

חברת קלרוטי (Claroty), העוסקת באבטחת טכנולוגיה תפעולית, הודיעה על מינויו של יניב ורדי למנכ"ל החברה. ורדי מצטרף לחברה, שהוקמה ב-2018 על ידי קבוצת Team8, בזמן בו היא נהנית מצמיחה מואצת ומהרחבה של פורטפוליו הלקוחות. מאז הקמתה, גייסה החברה כ-100 מיליון דולר.

החברה מפתחת פתרונות לשיפור הזמינות והבטיחות של נכסים ורשתות OT בארגוני תעשייה ותשתיות קריטיות. הפלטפורמה שלה מספקת נראות רשת, סגמנטציה, ניהול חולשות וסיכונים, איתור איומים ויכולות גישה מרחוק במסגרת פתרון יחיד ללא סוכנים (agentless).

ורדי הוא יזם בעל ניסיון של יותר משני עשורים כמנכ"ל ומנהל של ארגונים גלובליים. על פי הודעה שפרסמה החברה, הוא מונה לתפקיד ״בהתבסס על הצלחתו בהצמחה משמעותית של חברות אשר מספקות פתרונות לתעשייה, החל מסטרטאפים ועד ארגונים בשלים ורווחיים״. הוא ינהל את החברה ממשרדי המטה בניו יורק.

"התקדמות הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחום התעשייה הואצה אף יותר בעקבות משבר COVID-19 הגלובלי, שגרם להנהלות לשמור על תזרים המזומנים ובאותה עת לשים בסדר עדיפות גבוה תחומי מיקוד מרכזיים, כדי להבטיח אמינות, זמינות ובטיחות של פעילותם", אמר ורדי. "מפעלים מתקדמים מחפשים בית אחד (one-stop-shop) לצורכיהם בתחומי ה-OT וה-IoT התעשייתי, הכוללים נראות, ניטור, איתור איומים, ניהול חולשות וגישה מרחוק״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית