ראדא: מתחילת יוני התקבלו הזמנות בהיקף שמונה מיליון דולר

מרבית ההזמנות הן עבור מכ"מים טאקטיים מבוססי תוכנה, והשאר למוצרי אוויוניקה בכטב״מים ולמקליטי וידיאו דיגיטליים. מתחילת 2020 קיבלה החברה הזמנות בהיקף של 49 מיליון דולר 

מכ״מ טקטי מבוסס תוכנה של ראדא. צילום: באדיבות החברה

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ, העוסקת בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת כי קיבלה הזמנות חדשות בהיקף מצטבר של 8 מיליון דולר מה-1 ביוני 2020. נכון להיום, סך ההזמנות החדשות המצטבר מתחילת 2020 הגיע ל-49 מיליון דולר, בהשוואה ל-31 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2019.

מתוך ההזמנות החדשות, 70% הן עבור המכ"מים הטאקטיים מבוססי התוכנה של החברה הישראלית, לצרכי הגנה מפני כלי טיס בלתי מאוישים והתראה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM). ההזמנות הינן תמהיל של הזמנות המשך מלקוחות קיימים, לצד פניות מלקוחות ביטחוניים חדשים. ראדא צפויה לספק את רובן במהלך שנת 2020. יתר ההזמנות הינן למוצרי אוויוניקה בכלי טיס בלתי מאוישים וכן למקליטי וידאו דיגיטליים ותחנות תחקיר במטוסי קרב. החברה מצפה כי הכנסות שנת 2020 יסתכמו במעל ל-65 מיליון דולר, בהתאם לתחזית שפרסמה החברה בדצמבר 2019, המהוות גידול שנתי של 47% ביחס לאשתקד.

דב סלע, מנכ"ל ראדא, אמר כי "זרימת ההזמנות החדשות למרות ובזמן תקופת משבר הקורונה, מאשררת את הציפיות החזקות שלנו לשנת 2020. הזמנות האוויוניקה מדגישות את יציבות תחום זה עם רמת הכנסות שנתית של כ-10 מיליון דולר. אנו מאשררים את ציפיותינו לצמיחה מרבעון לרבעון וגידול ברווח התפעולי במהלך שנת 2020".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית