אמריקה הלטינית מחפשת סטארטאפים ישראלים

הבנק הגדול באמריקה הלטינית Inter-American Bank ו-Start-Up Nation Central ישתפו פעולה בטיפוח קשרים טכנולוגיים בין ישראל, אמריקה הלטינית והקריביים 

פרופ' יוג'ין קנדל – באדיבות SNC

Start-Up Nation Central מכריזה על שותפות חדשה עם ConnectAmericas, רשת חברתית שהקים הבנק הגדול באמריקה הלטינית (Inter-American Development Bank - IDB) בתמיכתן של גוגל, DHL, Sealand, פייסבוק ומאסטרקארד. ConnectAmericas היא פלטפורמה עסקית מקוונת המסייעת לעסקים קטנים ובינוניים מאמריקה הלטינית והקריביים להגיע לשווקים בינלאומיים וחיבורן אל קהילות של לקוחות, ספקים ומשקיעים באזורם וברחבי העולם.

בחודשים האחרונים זוכות טכנולוגיות וחברות סטארט-אפ ישראליות לתשומת לב מוגברת מצד ממשלות ורשויות זרות, גופי בריאות ורפואה, ומשקיעים, כחלק ממיצובה של תעשיית החדשנות הישראלית כאמצעי להתמודדות עם אתגרים גלובליים חסרי תקדים, כדוגמת מגפת הקורונה.

שתי השותפות הקימו יותר מ-5,000 פרופילים של חברות ישראליות שיובאו מפלטפורמת איתור החדשנות SNC, ה - Finder,  אל פלטפורמת ConnectAmericas. הפרופילים אומתו על-ידי ה-Finder ו-200 מהם מנוהלים ישירות על-ידי נציגי SNC. כחלק משיתוף הפעולה עם ConnectAmericas, SNC מספקת שירותי תמיכה ומנהלת את יצירת הקשר וההיכרות בין חברות באמריקה הלטינית והקריביים לבין חברות ישראליות.

קבוצת IDB ו-SNC הגדירו תחומי התמקדות לפתרונות המתאימים לאתגרים שעמם מתמודדות אמריקה הלטינית והקריבים: בריאות, אבטחת סייבר, מזון, תשתיות ושירותים חברתיים. בתהליך זה של הגדרת תחומי ההתמקדות, מעבדת החדשנות של הקבוצה, IDB Lab, תספק את "ארגז החול" לעריכת ניסיונות בפתרונות החדשים על מנת להרחיבם וליישמם בהצלחה באמצעות הקבוצה. SNC עובדת עם מומחים בתחומים אלו, על מנת להבין את האתגרים העיקריים באזור ומציאת התאמה לפתרונות הישראליים החדשניים הרלוונטים.

ההכרזה על השותפות החדשה נעשתה במהלך כנס Outsource2LAC Virtual Week 2020, המתקיים עד 22 ביולי. מדובר בסדרת אירועיי אונליין שבה חברות שירותים בינלאומיות הממוקמות באמריקה הלטינית והקריביים יכולות לבחון הזדמנויות עסקיות חדשות באמצעות "שידוכים וירטואליים" בין עסקים (B2B) ובין עסקים לממשלות (B2G) וללמוד ממומחים על ההתפתחויות והאתגרים הנוצרים במשך מגפת הקורונה.

"תעשיית הטכנולוגיה והחדשנות של ישראל זוכה לתשומת לב עולמית בימים כתיקונים,  ובמיוחד עכשיו, בימי המגיפה העולמית" אמר פרופ' יוג'ין קנדל, מנכ"ל SNC. "לשותפות שלנו עם IDB יש תפקיד חשוב בחיבור שאנחנו עושים בין קהילות חדשנות ברחבי העולם, ומאפשרת לנו לייצר חיבורים משמעותיים בין חברות ישראליות לשותפים ולקוחות באמריקה הלטינית והקריביים. אנו גאים לשתף פעולה עם קבוצת IDB, מהבנקים המובילים בעולם, המסייעת למדינות החברות בקבוצה להתגבר על האתגרים הבוערים ביותר כיום."

אנה מריה רודריגז, סגנית נשיא ב-IDB: "מגיפת הקורונה האיצה את המעבר לדיגיטל ומעצבת מחדש את הנוף העסקי. אמריקה הלטינית והקריביים חייבים להוות חלק מהעתיד הדיגיטלי העולמי. ללא ספק, תיאום בין אסטרטגיות ציבוריות ועסקיות הוא תנאי הכרחי להצלחה. זו הסיבה שנמשיך ליצור שותפויות מוסיפות ערך ברמה האזורית ובין מספר רב של שחקנים. עבודתנו המתמשכת והפורייה עם SNC היא דוגמה מצוינת לכך."


 

 



 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית