חוזה לBAE Systems לאספקת מערכות התרעת טילים לצבא ארה"ב

בבסיס מערכת LIMWS נמצא מעבד מערכת התרעה מתקדם עם שני צבעים של חברת BAE Systems המאפשר לצבא להקדים את האיום. ה-2CAWS כולל מעבד מערכת פתוח

חברת BAE Systems הודיעה כי קיבלה חוזה בשווי 179 מיליון דולר מצבא ארה"ב לאספקת שני משלוחים ראשונים של מערכות התרעת טילים (MWS) מהדור הבא. מערכות אלו מספקות לצוותי האוויר יכולות מתקדמות לגילוי האיומים, ומשפרות את יכולת ההישרדות ויעילות המשימה בסביבות מאותגרות. החוזה הוא חלק מבניית מערכת ביניים מוגבלת להתרעת טילים (LIMWS) שבמסגרת התוכנית ליכולת תגובה מהירה (QRC)  של הצבא האמריקאי. 

"האיומים מתפתחים ומתפשטים בקצב מהיר וצוותי האוויר שלנו המועדים לפגיעה זקוקים למערכות ההגנה המתקדמות ביותר שקיימות," אומר כריס אוסטין, מנהל פתרונות איתור איומים ב-BAE Systems. "הזמנות אלה באות לאחר שנתיים של תכנית פיתוח והסמכה אינטנסיבית לשנתיים, המתאפשרת על ידי שותפות חזקה בין הממשלה לחברה המתמקדת בעמידה בלוח זמנים קשוח."

בבסיס מערכת LIMWS נמצא מעבד מערכת התרעה מתקדם עם שני צבעים של חברת BAE Systems המאפשר לצבא להקדים את האיום. ה-2CAWS כולל מעבד מערכת פתוח, חיישני אינפרא אדום בשני צבעים לטווח מוגבר, וערכת סיבים אופטיים להעברת נתונים מהירה יותר. כלומר, מערכת 2CAWS אמורה לאפשר לטייסים לקבל איתותים על איומים נכנסים מהר יותר מבעבר וצריכה להיות תואמת למערכות התרעות טילים קיימות של הצבא.

החברה זכתה בחוזה ראשוני של 98 מיליון דולר לייצור המערכות באפריל 2018, במטרה להתקינן על גבי 400 מסוקי בלק הוק. דוברת Systems BAE סירבה השבוע להגיב באילו מערכות ניתן להתקין את ה- LIMWS. הצבא העניק את החוזה הראשוני הזה ל-Systems BAE באמצעות מנגנון מהיר העוקף את תהליך הרכישה המסורתי הארוך.

 

אולי יעניין אותך גם