מערכת החימוש המשוטט Hero-30 נמצאת בשימוש צה״ל

המערכת נרכשה על ידי משרד הביטחון בתום תהליך ממושך, לאחר שעמדה בסדרת דרישות מבצעיות. למערכת יכולות תקיפה מדויקות המאפשרות מגוון פעילות מבצעיות מתוחכמות

מערכת Hero-30. צילום: באדיבות UVision Air Ltd

מערכת החימוש המשוטט Hero-30, תוצרת חברת UVision Air Ltd, כבר נמצאת בשימוש בקרב מספר יחידות של צה״ל, והופעלה בהצלחה במבצעים קרביים. המערכת נרכשה על ידי משרד הביטחון בתום תהליך ממושך של בחינת והערכת היכולות המתקדמות, ולאחר שעמדה בסדרת הדרישות המבצעיות של צה"ל. כך על פי דיווח של UVision. 

UVision היא חברה מובילה בפיתוח וייצור מערכות חימוש משוטט בגדלים שונים. המנכ״ל, אבי מזרחי, מסר כי "מטרתנו היא לענות על דרישות דוקטרינות הקרב החדשות, בסביבות מורכבות ודינמיות. המערכות לסוגיהן מאפשרות תקיפות מדויקות ביותר תוך גרימת נזק סביבתי מזערי. מגוון המערכות של החברה הוא בעל מאפיינים ייחודיים העונים על הצרכים של כוחות צבא מובילים, ובעיקר של צה"ל".

למערכת ה-Hero-30 יכולות תקיפה מדויקות, המאפשרות ליחידות קדומניות ליזום מגוון פעולות מבצעיות וכן להגיב על כל איום או מטרת אויב, ולחסלו בדיוק מוחלט. המערכת, הנישאת בידי אדם או על רכב, מצוידת ביכולות נעילה, הפסקת משימה ברגע האחרון ושינוי מטרה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית