סיטריקס מכחישה שפרצו אליה 

הסיסו של סיטריקס פרסם באתר החברה גילוי נאות בו הוא מכחיש שפרצו לרשת החברה

חברת סיטריקס מכחישה את הפרסומים שנתונים שגנבו ממנה הגיעו לרשת האפלה. "בשבוע שעבר הופץ דוח מודיעיני עם טענות שהועלו ברשת האפלה הנוגעות לפריצה לרשת סיטריקס, ייצוא מידע, וניסיונות לקבל הרשאות לטובת פריסת תוכנת כופר", כותב CISO החברה פרמין ג'יי סרנה. 

"סיטריקס ממשיכה לחקור את הטענות הללו; עם זאת, אין לנו שום עדות לכך ששחקן האיום פגע ברשת סיטריקס. במקום זאת, כל הראיות עד כה מצביעות על כך שמקור הנתונים שהוזכרו בדו"ח המודיעיני הוא צד שלישי. 

"צד שלישי זה משתף פעולה ומגיב לשאלות והכוונתנו, ונקט בפעולה מיידית לבידוד מהאינטרנט כל מידע הקשור בסיטריקס שיש לו. לאחר השלמת הפעולה, מחבר הדו"ח דיווח כי הגישה הלא מורשית של שחקן האיום הופסקה. הצד השלישי עורך כעת חקירה ותיקונים משלו, ומחויב לשמור על כך שליטריקס על כל התפתחות, וסיטריקס מוכנה לסייע בהתאם לצורך.

"כדי להיות ברור, בהתייחס לצד שלישי זה, יש כמה נקודות חשובות. פריצה לרשת צד ג' זה אינה מספקת כניסה לרשת Citrix, או וקטור להתקפת תוכנת כופר נגד Citrix. צד שלישי זה אינו מחזיק בקוד מקור של Citrix, קניין רוחני רגיש מאוד, או סיסמאות או מידע הרשאות אחר. הצד השלישי מחזיק רק במידע ברגישות נמוכה. לאחרונה יש דיווחים על נתוני סיטריקס למכירה ברשת האפלה. בהתבסס על החקירה שלנו, מקור הנתונים הוא אותו צד ג 'שהוזכר לעיל. רבים מהדיווחים הללו מרמזים בטעות על פריצה לרשת סיטריקס."

 

אולי יעניין אותך גם