בריטניקה הישראלית תספק מערך הדרכה ואימונים לצבא ארה״ב

זכתה בחוזה בסך 70 מיליון דולר עבור הטמעת מערך ״פוקס״, שיחליף 30 מערכות נפרדות בצבא האמריקני ובכך יאגד את כל תחומי ניהול ההדרכה לכדי סביבת אימונים ולמידה משולבת אחת

צילום: אימון במערך ״פוקס״, מתוך אתר בריטניקה מערכות ידע  https://www.britannica-ks.com/security-defense/

חברת בריטניקה מערכות ידע זכתה בחוזה בסך 70 מיליון דולר להטמעת תכנית האימונים וההדרכה שלה, ״פוקס״, בצבא ארה"ב. מערך ההדרכה ״פוקס״ נבחרה כדי לסייע לצבא האמריקני לשפר את יעילות מערך ההדרכה והאימונים שלו, תוך תמיכה בשיפור המוכנות והכוננות של הכוחות.

״פוקס״ עתיד להחליף 30 מערכות הדרכה נפרדות בצבא ארה"ב, ובכך יאוחדו ויאוגדו כל תחומי ניהול ההדרכה לכדי סביבת אימונים ולמידה משולבת אחת. מדובר בהדרכה של ארגוני אימון מבצעי והתפתחות עצמית לפרט בתוך ארגון. המשמעות היא הקניית מודעות מצבית של עקרונות כוננות ומוכנות קרביות מבצעיות, ובעלות נמוכה. תכנית ההדרכה החדשה, שנוסתה במשך שנה, היא תספק למתאמנים תמונה מבצעית אחודה. הטמעה בצבא האמריקני תימשך כארבע שנים.

אשר דגן, מנכ"ל בריטניקה מערכות ידע, אומר כי החברה מהווה ״שילוב ייחודי של טכנולוגיות מתקדמות, יכולות מוכחות והבנה מעמיקה של הצרכים והמטרות של הדרכה ואימון בתחומי הביטחון. אחת מדרישות צבא ארה"ב הייתה להציע תכנית מסחרית קיימת מותאמת לצרכים המיוחדים של ניהול מערך הדרכה ואימונים ליחידות צבא ולפרטים.

״פוקס״ היא תכנית הדגל של החברה והיא מציעה תכנית אימונים וכוננות לארגוניים גדולים ומורכבים במטרה להשיג יעילות מבצעית ושיפור רמות ההדרכה והאימונים. התכנית נמצאת בשימוש צה"ל, חברות תעופה עולמיות וארגונים ממשלתיים שונים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית