פורסייט קיבלה שתי הזמנות מאלביט לפיתוח והתאמה אישית של מוצרים

החברה תספק מערכת אב-טיפוס QuadSight® עם יכולות איתור משופרות לחברת הביטחונית הישראלית

bigstock

חברת פורסייט הישראלית, העוסקת בתחום מערכות ראייה תחבורתיות, הודיעה כי קיבלה שתי הזמנות לפיתוח והתאמה אישית של מוצרים מאת אלביט מערכות יבשה, חברה בת של אלביט מערכות. אלביט היא הלקוח המסחרי הראשון של פורסייט והחברה תספק לה תספק מערכת אב-טיפוס QuadSight עם יכולות איתור שדה ראייה רחבה בזווית שתוכננה לעמוד בדרישות של אלביט. ההכנסות משתי ההזמנות צפויות להסתכם בעשרות אלפי דולרים.

אלביט העבירה את ההזמנות לפיתוח והתאמה אישית של המוצר בעקבות בדיקות והערכה יסודיות של מערכת אב-טיפוס .QuadSight לטענת גורמים בפורסייט, היכולת של החברה לבצע שינויים טכנולוגיים במערכת שלה על פי דרישות הלקוח מאפשרת לפורסייט לספק פתרונות בהתאמה אישית העשויים להתאים לשווקים שונים. הזמנות אלה הינן חלק מההסכם המסחרי שנחתם עם אלביט מערכות בקיץ 2019.

הגרסה המותאמת של אב-הטיפוס QuadSight כולל יכולות איתור שדה ראייה רחבה בזווית המשפרות את הנהיגה בכביש ובשטח ומאפשרת למערכת לסרוק אזורים רחבים יותר ולאתר אובייקטים נוספים במסלול הנסיעה קדימה. יכולות אלה מאפשרות למערכת קבלת ההחלטות של הרכב האוטונומי לקבל החלטות מדויקות יותר בזמן אמת. שינוי טכנולוגי זה של אב-הטיפוס QuadSight עשוי לתת מענה גם לצרכים של פלחי שוק שונים, כגון רכבים נושאי ציוד כבד, משאיות ומכוניות נוסעים.

"הזמנות אלה מהוות אבן דרך מסחרית משמעותית הן במפת הדרכים העסקית שלנו והן במערכת היחסים עם השותף שלנו, אלביט מערכות. הכניסה לשלב פיתוח מוצרים הכולל התאמה אישית של המערכת הייחודית שלנו ללקוחות קצה פוטנציאליים מסמנת את השלב הבא בשיתוף הפעולה שלנו עם אלביט מערכות ותאפשר לנו להרחיב את הנוכחות שלנו בשוק הביטחון", אומר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית