עוף החול: CAA הישראלית חוזרת לשוק עם מוצרים חדשים בקנה 

חברת CAA ישראל שעברה בארבע שנים האחרונות תהפוכות בהנהלת החברה והליכים משפטיים מייגעים, חוזרת לשוק בבעלות ישנה-חדשה ומוצרים חדשים

עוף החול: CAA הישראלית חוזרת לשוק עם מוצרים חדשים בקנה 

משה עוז. צילום: CAA ישראל

חברת CAA הישראלית הוקמה על ידי משה עוז ופיתחה מגוון אביזרים נלווים לנשק קל, המפורסם בהם הוא הרוני שנרשם כפטנט ב2010 על שם ביתו של משה. ב2016 נרכשו 51 ממניות החברה על ידי שותף זר והחברה נכנסה לסחרור בשל מאבקים פנימיים והליכים משפטיים סביב שלושת החברות שהיו בבעלות עוז - ME, CAA וקלצ'ניקוב USA. 

המאבקים המשפטיים הסתיימו השנה בפשרה בין הצדדים, וחברת CAA ישראל חזרה לבעלותו המלאה של עוז ותמשיך לשווק את הרוני דרך חברה חדשה בארה"ב. המפעל של CAA ישראל, כולל מרכז הפיתוח, נשאר בקרית גת ומעסיק כ-45 עובדים. 

"לפני כחודש הגענו להסדר וקיבלתי את החברה חזרה וכעת אני מחזיק ב100 אחוזי בעלות. אחי אלדד יצא מהתחום. כעת אנחנו עובדים על ייצור הרוני-5 , הדגם החדש, ועוד שני מוצרים חדשים שנתחיל לשווק בקרוב", אומר משה עוז בראיון מיוחד לישראל דיפנס. "הרוני-5 יוצג לראשונה בלאס וגאס בינואר 2021." 

כחלק מהתחייה המחודשת של CAA ישראל הקים עוז חברת שיווק חדשה בפנסילבניה, ארה"ב תחת השם "CAA אמריקה". לצורך ניהולה, הוחזר מנכ"ל קודם שעבד בCAA. "בגלל הקורונה שמנו דגש על מכירות מקוונות בארה"ב. המגיפה עיכבה את תנופת השיווק העולמית שלנו, אבל זה עיכוב זמני. יש לנו כבר 45 עובדים ולא מעט נתח שוק בארה"ב, כולל פרויקטים מחוץ לארה"ב", מסכם עוז. 

אולי יעניין אותך גם