חיל האוויר האמריקאי מצטייד באקדחי M18 תוצרת זיג זאואר

מריל אדקיסון, מנהל לוגיסטיקה בכיר במדור נק"ל בחיל האוויר האמריקאי, אמר כי "חיל האוויר קנה את ה- M9 בשנות השמונים והעיצוב לא ממש השתנה מאז. אקדחי ה-M9 הם אקדחים גדולים יותר, כבדים יותר ועשויים כל כולם ממתכת."

חיל האוויר האמריקאי מצטייד באקדחי M18 תוצרת זיג זאואר

U.S. Air Force photo by Vicki Stein

חיל האוויר האמריקאי רכש כ-125,000 אקדחי M18 תוצרת Sig Sauer בקליבר 9 מ"מ בסכום של 22.1 מיליוני דולרים האמורים להחליף את אקדחי M9 הנמצאים בשירות מאז שנת 1985. האקדחים מיועדים ליחידות לוחמות של החייל שחלק מציודן הוא אקדח. הצפי הוא להשלמת מסירת האקדחים ליחידות עד אוגוסט 2022.

מריל אדקיסון, מנהל לוגיסטיקה בכיר במדור נק"ל בחיל האוויר האמריקאי, אמר כי "חיל האוויר קנה את ה- M9 בשנות השמונים והעיצוב לא ממש השתנה מאז. אקדחי ה-M9 הם אקדחים גדולים יותר, כבדים יותר ועשויים כל כולם ממתכת. ואילו אקדחי ה-M18 הם אקדחי פולימר קלים יותר עם משיכת הדק קבועה יותר ואחיזות מתכווננות לידיים גדולות וקטנות כאחד". אדקיסון הוסיף כי אספקת אקדחים מודרניים לצוותי אוויר הייתה חשובה בחלקה בגלל הקושי הגובר להחלפה ותחזוקה של אקדחי ה-M9.

גילו המתקדם של אקדח ה-M9 והקושי בתחזוקתו הביא את חיל האוויר האמריקאי לדרוש רכישה של אקדח מודולרי חדש, דרישה שהצבא קיבל ותוצאתה ברכישת אקדחים מדגמי M17 ו-M18. אקדח ה-M18 החדש עולה לחיל האוויר כשליש ממה שיעלה לרכוש כיום את אקדח ה-M9.

 

אולי יעניין אותך גם