שת״פ בין סיילספורס וסימנס לסביבת עבודה בטוחה בעידן הקורונה

מציגות פתרונות טכנולוגיים ל״משרד ללא מגע" ולמערכת ניהול קיבול אכלוס אוטומטית

תמונה: באדיבות סיילספורס

ענקית הענן וה-CRM סיילספורס (Salesforce) ותאגיד סימנס (Siemens) הודיעו על שותפות אסטרטגית בה יפתחו השתיים סביבת עבודה חדשנית המותאמת לעידן הפוסט-קורונה, שתסייע לעסקים בכל העולם ליצור מקומות עבודה בטוחים. שיתוף הפעולה ישלב בין מערכת ה-Work.com של סיילספורס לתשתית החכמה של סימנס, הכוללת את היישומון Comfy וחיישני Enlighted, שיעבדו את המתרחש במרחב המשרדי בזמן אמת ויספקו פתרונות לשמירה על ביטחון בריאותי במקום העבודה.

אחד הפתרונות המרכזיים הוא "משרד ללא מגע" הכולל כרטיסי כניסה בטלפון הנייד איתו יוכלו העובדים להיכנס למקום העבודה ולהשתמש במעלית ובשאר שירותים שדורשים מגע ידני. מערכת ניהול קיבולת האכלוס במשרד תאפשר לעובדים להזמין מראש חדרי ישיבות ועמדות עבודה באמצעות האפליקציה, ששולחת התראות בזמן אמת וגם יודעת לנתח את מצב התפוסה במשרד בכל רגע נתון ולהפנות את העובד לחדר הפנוי הרלוונטי ביותר עבורו.

שילוב הטכנולוגיות יאפשר למנהלים לקבל החלטות מגובות נתונים בזמן אמת וליצור מסגרת גמישה לחוויית סביבת העבודה בצל הקורונה. שתי החברות יהיו הראשונות ליישם את הפתרונות החדשים במשרדים שלהן - במטה התשתית החכמה של סימנס בזוג שבשוויץ, ובמגדל סיילספורס שבסן פרנסיסקו.

"חזרתם הבטוחה של העובדים למקום העבודה היא אתגר עולמי, וחיוני שמנהלי החברות יגנו על העובדים שלהם כדי לבנות אמון וביטחון", אמר רולנד בוש, משנה למנכ"ל וחבר הדירקטוריון של סימנס AG. "יחד עם סיילספורס, אנו יכולים לעזור לעסקים ברחבי העולם ליישם את הטכנולוגיה התומכת בעובדים בזריזות עם חזרתם למקום העבודה, תוך בניית היסודות לשינוי דיגיטלי בטווח הארוך".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית