אילת התחברה לרשת הסיבים של פרטנר

באירוע חגיגי שהתקיים בעיר במעמד שר התקשורת יועז הנדל וראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, חיבר מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי את אילת לתשתית הסיבים הארצית של פרטנר

אילת התחברה לרשת הסיבים של פרטנר

צילום: יוד צילומים

קבוצת פרטנר חיברה הבוקר באופן רשמי את העיר אילת לתשתית הסיבים הארצית 'פרטנר פייבר', והחל מהיום אלפים מתושבי העיר יכולים להתחבר לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה. באירוע חגיגי שהתקיים במלון רויאל ביץ' אילת, הציג מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי את מפת הפריסה של תשתית הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר, שמגיעה כבר לעשרות ערים ברחבי הארץ ולשליש ממשקי הבית שמחוברים לאינטרנט בישראל. האירוע התקיים במעמד שר התקשורת יועז הנדל וראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי.

שר התקשורת יועז הנדל מסר: "אילת היא לא עוד עיר במדינת ישראל. היא גם לא רק נווה המדבר האולטימטיבי שלנו. אילת היא עיר גבול, עיר שהיא הנקודה הדרומית ביותר על המפה שלנו. ממש כמו הנפת דגל הדיו כאן באום רשרש לפני 71 שנה, הסיפור שמאחורי הנפת הדגל הוא סיפור של תקשורת. והנה היום הפעלת רשת הסיבים פה בעיר אילת." 

ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי ברך את שר התקשורת יועז הנדל ואת חברת פרטנר: ״כעיר המקדמת מרכז חדשנות כעיר חכמה, אנו מברכים על הבחירה בעיר אילת כעיר מודל. אין ספק שהעיר אילת משום ריחוקה ובידודה, צריכה תקשורת איכותית להשבחת איכות החיים החל מחינוך, עבור דרך תחום הרפואה ועד לגיוון מקורות התעסוקה בעיר. החיים בצל הקורונה הדגישו את החשיבות של תקשורת איכותית בלמידה ועבודה מרחוק. נעשה הכל, כך שכל בית וכל מוסד חינוכי, רפואי, אקדמי ועסקי, ייהנו מהתשתית האיכותית שתסייע לנו להיות עיר עצמאית״.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר מסר: "זאת גאווה עבורנו בפרטנר להיות הראשונים שמחברים את תושבי העיר אילת לסיבים – מנוע צמיחה ראשון במעלה וזאת בזכות תשתית שמצמצמת פערים, מנטרלת מרחקים, וממקסמת ביצועים. ימי הקורונה הוכיחו עד כמה מדובר במשאב בעל חשיבות לאומית ראשונה במעלה." בנבנישתי הוסיף: "אני מבקש להודות לאנשי משרד התקשורת בראשות השר יועז הנדל, לאנשי העיר אילת בהובלת ראש העיר מאיר יצחק הלוי, ולצוות פרטנר שמוביל את העשייה הזאת, יחד עם אנשי השטח שעובדים גם ברגעים אלה בפריסה בכל רחבי הארץ. היום אנחנו עושים צעד משמעותי נוסף, במסע לחיבור אזרחי ישראל לתשתית שתיקח אותנו לקבוצת המדינות המובילות במהירות הגלישה באינטרנט.  

בשבועות האחרונים חוברו מבנים של העירייה ומוסדות ציבור, והחל מהשבוע החיבור לתשתית הסיבים ולגלישה במהירות של עד 1,000 מגה זמין גם למשקי בית בשכונות ברחבי העיר, וכן לעסקים במרכזי המסחר ובאזור המלונות. במהלך השבועות הקרובים פרטנר תמשיך ותרחיב את הפריסה ברחבי העיר אילת, במקביל להרחבת הפריסה גם באזורים נוספים ברחבי הארץ. בפרטנר נמנעים לומר כמה תושבי אילת מחוברים לסיב, ונוקטים במספר ארצי של יותר מ-625 אלף משקי בית.