סלברייט ממנה מנהל פעילות עסקית עולמי

אלון קלומק יהיה הראשון לאייש תפקיד זה בחברה, המתמחה בפתרונות מודיעין דיגיטלי

אלון קלומק. צילום: יח״צ

חברת סלברייט (Cellebrite), המתמחה בפתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, גופי ממשל וארגונים, הודיעה על מינויו של אלון קלומק לתפקיד מנהל הפעילות העסקית העולמי (Chief Business Officer - CBO), תפקיד אותו יהיה הראשון לאייש בחברה. במסגרת התפקיד החדש יהיה קלומק אחראי למכירות, הכשרה ופיתוח של שירותים מקצועיים נוספים שירחיבו את פעילותה הגלובלית של החברה במגזר הפרטי והציבורי.

קלומק, בעל 20 שנות ניסיון בניהול עסקי בינלאומי ומכירות, הצטרף לסלברייט בשנת 2012 ומאז שימש כמנהל החטיבה הבינלאומית של החברה. במסגרת תפקיד זה היה אחראי לקדם את צמיחת החברה ופיתוח השווקים. הוא הוביל עלייה במכירות הבינלאומית וכן פיתוח והטמעת של אסטרטגיות עסקיות.

החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות תוכנה וכלים אנליטיים חדשניים, שמטרתם להאיץ חקירות דיגיטליות ולהתמודד עם המורכבות הגוברת שבאתגרי פשיעה ואבטחה בעידן הדיגיטלי. הפתרונות והכלים של סלברייט משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ממשלות, תאגידים וארגונים. בינואר האחרון רכשה סלברייט את חברת BlackBag Technologies מקליפורניה, המתמחה בפתרונות חילוץ, פיענוח וניתוח מידע דיגיטלי ממערכות מחשוב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית