סייברארק תאפשר גישה מרחוק גם באמצעות טלפונים ״טיפשים״

החידושים מיועדים לשפר את אבטחת המשתמשים ומאפשרים כניסה מרחוק למערכות המנוהלות ע״י פתרון Alero גם ממכשירים ניידים שאינם טלפונים חכמים

גיל רפפורט, סגן נשיא, CyberArk Alero. צילום: יח״צ

חברת סייברארק הכריזה השבוע על חידושים בפתרון ה-CyberArk Alero, המאפשרים למשתמשים מרוחקים להיכנס למערכות קריטיות המנוהלות על-ידי סייברארק מכל מכשיר טלפון נייד, לרבות מכשירים שאינם סמארטפונים. החברה מציינת כי קרוב ל-1.3 מיליארד טלפונים ״טיפשים״, או non-smartphones, נמצאים עדיין בשימוש ברחבי העולם בשל מגוון סיבות, לרבות אזורים גיאוגרפיים, תקנות ממשלתיות והעדפות של התעשייה.

החידושים מבוססים על גישה ביומטרית שאינה מצריכה סיסמאות ומשלבים אימות רב-גורמים עם גישת "אפס אמון". במקרים שהשימוש בסמארטפון מוגבל, Alero תומך מעכשיו במשלוח הודעות טקסט (SMS) ובהתראות פוש וכך מאפשר ליותר משתמשים מרוחקים כגון ספקי צד שלישי, עובדים וקבלנים, לבצע את עבודתם.

בנוסף, הכריזה סייברארק על הקמת דאטה סנטר חדש בפרנקפורט, גרמניה, שיתווסף לדאטה סנטרים הקיימים בצפון אמריקה וירחיב את נוכחותו הגלובלית של Alero. החברה רשמה לאחרונה שישה פטנטים עלל מגוון פיצ'רים של Alero, לרבות אימות זהות ביומטרי.

"כיוון שאין גישת אבטחה אחת שמתאימה לכולם, סייברארק ממשיכה לפתח את היכולות של Alero  ולהרחיב את תרחישי השימוש שבהם השירות נותן מענה, ובכך תומכת בלקוחות בכל הענפים והאזורים הגיאוגרפיים", אמר גיל רפפורט, סגן נשיא, CyberArk Alero. "אנו גאים בהמשך ההשקעות התומכות בחדשנות ובאימוץ של Alero הודות לגמישות, לגישה ולערך שאנו מעניקים ללקוחות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית