דורון כחילה מונה לתפקיד מנהל סופוס ישראל 

במסגרת תפקידו יהיה כחילה אחראי גם על הפעילות ברשות הפלסטינית

קרדיט: סופוס

דורון מביא עימו לסופוס יותר מעשרים שנים ניסיון בשוק ה-IT והאבטחה המקומי. עד לאחרונה עבד בפאוור תקשורת, אחד משני המפיצים של סופוס באזור, שם שימש כמנהל לקוחות בתחום מוצרי אבטחה וגיבוי, כגון סופוס, אקרוניס ו-Zywall. בשלוש השנים האחרונות, שימש כחילה כמנהל לקוחות ייעודי לסופוס, והיה אחראי לפיתוח השוק של סופוס והרחבת רשת השותפים.

"השוק בישראל הינו שוק בעל מודעות גבוהה לאיומי סייבר מורכבים. פתרונות הדור הבא של סופוס, אשר מבוססים על יכולות למידה עמוקה, יצרו לעצמם נוכחות מרשימה באזור במהלך השנים האחרונים", אמר האריש שיב, סגן נשיא המזרח התיכון ואפריקה, סופוס. "דורון מעורב מאוד בשוק האבטחה המקומי ויש לו ידע עמוק בתחום פתרונות האבטחה, ובמיוחד בכל הקשור לסופוס. צירופו של דורון מציב אותנו בעמדה אסטרטגית יותר כדי להשיג את יעדי הצמיחה העסקיים שלנו באזור". 

בהתייחסו למינוי, אמר דורון: "ישראל היא מרכז לחדשנות אבטחה, ואני נרגש להצטרף לסופוס. מדובר בחברה שממשיכה לפתח חדשנות אשר מאפשרת לעמוד באתגרים המתפתחים כל העת אל מול אופק האיומים. אני מאמין כי הגישה של סופוס לגבי פתרונות הדור הבא ועם החזון של אבטחה מסונכרנת, הם הדבר הנכון עבור לקוחות בישראל וברשות הפלסטינית שיש להם מודעות גבוהה לאתגרי האבטחה".

 






 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית