גארדיקור הישראלית תגן בסייבר על תלמידים בברזיל

קבוצת Cogna הברזילאית, המעניקה שירותי חינוך ל-2.4 מיליון ברזילאים מגילאי בית ספר ועד להשכלה גבוהה, גייסה את הסייבר הישראלי כדי לסייע בהגנה מפני מתקפות האקרים

קרדיט: Guardicore

קוגנה חתמה על הסכם עם חברת הסייבר הישראלית גארדיקור, שהוקמה על ידי יוצאי יחידות מודיעין, במסגרתו תשלב החברה מערכת ישראלית להגנה על שרתיה מפני מתקפות של האקרים. קוגנה היא מחברות החינוך וההשכלה הגדולות בעולם וזאת באמצעות חברות הקבוצה ושיתופי פעולה עם גופים חינוכיים. לאורך חמישים שנות פעולתה היא הביאה למהפכה במערכת החינוך ברחבי המדינה, לרבות באזורים מבודדים ובשכונות המצוקה בערים הגדולות. החברה נסחרת בבורסה בסאו פאולו בשווי של 2 מיליארד דולר.

בשל אופי העבודה הנרחב והמבוזר של החברה, שיתופי הפעולה החיצוניים ואחסון מידע של משתמשים במספר שירותי ענן, היא נדרשת להגנה מיוחדת מפני מתקפות של האקרים שמנסים לחדור לתוך המערכות במטרה לגנוב מידע פרטי, לבקשות כופר או השתלטות על מחשבים לצורך כריית מטבעות קריפטו. המידע המצוי בשרתי החברה רגיש ביותר מאחר והוא נוגע בחלקו הגדול לקטינים וכולל פרטים אישיים רבים ומערכי לימוד שנבנו לאורך עשרות שנים. 

במסגרת ההסכם הוטמעה בשרתי החברה מערכת Guardicore Centra הישראלית המזהה מתקפות בזמן אמת ומתריעה על כך מיידית. המהלך בוצע במהלך שבועיים וכלל העברת מידע רב המצוי בענן בצורה בטוחה. בנוסף להגנה המקיפה, המערכת של גארדיקור יוצרת הדמיה של מתקפות בדרכים שונות במגמה לאתר פרצות.

חברת Guardicore הוקמה על ידי דרור סלעי, פבל גורביץ' ואריאל צייטלין וגייסה עד כה 110 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם הקרנות Battery Ventures, מייסדי אנוביט וסיסקו השקעות. החברה מעסיקה 190 עובדים בישראל, ארה"ב, קנדה, ברזיל, הודו, מקסיקו, מערב אירופה ואוקראינה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית