צבא בריטניה רכש שני כרב"מים מחברת ג'נרל דיינמיקס

generaldynamics.uk.com

חברת ג'נרל דיינמיקס סיפקה בחודש אפריל האחרון שני כלי רכב קרקעיים בלתי מאוישים 8x8 רבי משימות טקטיות (MUTT) לצבא הבריטי. העסקה כוללת גם הדרכת מפעילים ומערך תחזוקה שלם.

קארו וילקס, סמנכ"ל ומנהל חברת General Dynamics Land Systems - בריטניה, אמר: "הזכייה בחוזה לכלי רכב רובוטי הינה הכרה במאמצים הענפים של General Dynamics Land Systems לענות על צרכיהם של הכוחות המזוינים ברחבי העולם עם פתרונות חדשניים המותאמים לנוף המשתנה של שדה הקרב המודרני. אנו מצפים להמשיך ולתמוך בצבא הבריטי במקסום היכולות המדהימות שה-MUTT מספק."

לדברי גורמים בג'נרל דיינמיקס, ה-Multi Utility Tactical Transport, שניתן לספקו הן בגרסת גלגלים והן בגרסת זחלים, הינו מכפיל כוח אמין ליחידה קטנה המספק יכולות שדה קרב מוגברות. ככלי ליווי רובוטי, הוא מקל על העומס של פעולות לחימה שונות וככלי הנשלט מרחוק או מופעל על ידי טלוויזיה, הוא מספק יכולת עמידה בפני איומים או כמכפיל של כוח לחימה.

אנשי החברה מוסיפים כי ה-MUTT מותאם לנשיאת מטענים ייעודיים שונים, כולל מודיעין, מעקב, רכישת מטרה וסיור (ISTAR) וקטלניות, והוא בעל רמות מוכחות של אוטונומיה משופרת שהחברה כבר מיישמת במקומות נוספים.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית