התחזה לנער בטיקטוק והטריד קטינה

צילום מסך: אתר הורדת אפליקציית טיק טוק

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד תושב השרון בן 38 בגין עבירות מין במשפחה (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים בהסכמה שהושגה במרמה, הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו 15 שנים, העברת מידע כוזב במחשב, השמדת ראיה ועבירות נוספות.

כתב האישום הוגש על ידי עורכות הדין אלכסנדרה קרא ואדר לר בתום חקירה שהתנהלה ביחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל. החקירה החלה בדיווח למוקד 105 להגנה על קטינים ברשת בגין אירוע של הטרדות מיניות כלפי קטינה בת 9 ב"טיקטוק" ושליחת סרטון אנימציה פורנוגרפי. לאחר שאותר החשוד, התברר כי בנוסף על כך הוא חשוד בעבירות מין חמורות בבתה הקטינה של בת-זוגו.

על פי עובדות כתב האישום, החל מתחילת שנת 2019, ועד למעצרו הנאשם, נהג הנאשם לבצע בביתה של בת זוגו, קטינה כבת 14.5 שנה, עבירות מין ומעשים מגונים. כמו כן, כתב-האישום מייחס עבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים בקטינה בת ה-9, בגין האירוע שהוביל לפתיחת החקירה.

בנוסף, ביום מעצרו של הנאשם, בשעה שהגיעו שוטרים לערוך חיפוש בביתו, הנאשם ניפץ את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו בכוונה למנוע את השימוש בו כראיה, וחזר על פעולה זו מספר פעמים עד להריסת הטלפון כליל.

עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי המשיב ניצל באופן בוטה את מעמדו כבן זוגה של אמה של הקטינה בת ה-14.5, שראתה בו דמות אב, וכי מעשיו, נסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים, כשהוא מצליח להסתירם כל העת, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו. 

עוד צוין בבקשת המעצר כי המשיב ניצל את מאפייניה של הרשת החברתית טיקטוק על מנת ליצור קשר עם קטינה כבת 9 שנים, ובחסות האנונימיות התחזה בפניה לנער צעיר כבן 17 שנים. דפוס זה כשלעצמו מלמד גם הוא על מסוכנותו המינית. במקביל לחקירתו של הנאשם, נחקרה באזהרה גם אמה של הקטינה בת ה-14.5 בגין חשד למעורבות ומודעות לביצוע עבירות המין בידי בן זוגה. החקירה בעניינה טרם נסתיימה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית