חוזה אסטרטגי חדש לרפאל ולאלקטרה

אלקטרה תנהל את כלל המערכות האלקטרו-מכאניות והשירותים של מתקני רפאל בהיקף של כ-650 מיליון שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ. צילום: לירון אלוני

 

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, הודיעה היום (ד׳) על זכייתה בהסכם אסטרטגי שתבצע עבור חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ. מדובר בחוזה facility management (ניהול אחזקה ושירות מתכלל) של כלל מתקני רפאל בישראל למשך תקופה של שנתיים עם אופציות להארכה של עד 6 שנים נוספות, בהיקף כולל של כ-650 מיליון שקל. אלקטרה תעסיק כ-300 עובדים במסגרת הפרויקט.

הפרויקט יבוצע ע"י חברת הבת, אלקטרה FM, ויקיף את ניהול כלל המערכות האלקטרו-מכאניות והשירותים של מתקני רפאל לרבות אחזקה, מיזוג אויר, חשמל, מערכות בקרה ומבנה, ניקיון, הדברה וגינון. מדובר באחד הפרויקט הגדולים ביותר עד כה בתחום ה-facility management בישראל, והוא נדרש לרמת אחזקה וזמינות האופייניים לחברות טכנולוגיה ביטחוניות.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "אנו גאים על זכייתנו בפרויקט אסטרטגי חשוב זה, ומודים על הבעת האמון מצד רפאל. אנו מאמינים שגם פרויקט ייחודי זה יאפשר לנו להביא לידי ביטוי את כלל יכולות ומיומנויות הקבוצה ברמת הביצוע והאיכות הגבוהים ביותר".

סמנכ"ל התפעול ברפאל, יואב וקסלר, מסר כי מדובר בחוזה ״מהגדולים והמתקדמים במשק, בבסיסו פלטפורמה תפעולית שממצבת את אחזקת התשתית ברפאל ברמה מתקדמת. רפאל רואה בספקיה שותפים מלאים להצלחתה, ואנו מצפים לתחילת העבודה המשותפת עם אלקטרה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית