פקע"ר מתכונן לגל שני של קורונה

פיקוד העורף ערך כנס מבצעי בנושא ההתמודדות עם נגיף הקורונה, בראשות מפקד הפיקוד, אלוף אורי גורדין. בכנס לקחו חלק נציגים מיחידות צה״ל השונות, משרדי הממשלה, רח״ל, מל״ל, ראשי רשויות ומנכ״לים ונציגים מארגוני החירום

צילום: דובר צה"ל

אתמול (יום ג׳) התקיים בפיקוד העורף כנס מבצעי בנושא ההתמודדות עם נגיף הקורונה, בראשות מפקד הפיקוד, אלוף אורי גורדין. בכנס לקחו חלק נציגים מיחידות צה״ל השונות, משרדי הממשלה, רח״ל, מל״ל, ראשי רשויות ומנכ״לים ונציגים מארגוני החירום.

היום עסק בעיקרי העשייה באירועי הקורונה, הצגת מקרי בוחן של רשויות, הצגת עיקרי התחקירים בנושאים השונים ביניהם סיוע למערכת הבריאות והסיוע הלוגיסטי באירוע, רשויות ומשרדי ממשלה, מגזר שלישי ומתנדבים והסברה והנחיה. בנוסף, בסוף היום התקיים שיח פתוח בין המשתתפים על למידה מהאירועים ושיפור ממשקי העבודה בין הגופים למען קידום המוכנות לחירום במרחב האזרחי.

מטרת היום הייתה הפקת לקחים נרחבת מההתמודדות עם הנגיף עד כה בהיבטים השונים, על מנת ללמוד כיצד לשפר ולנהל בצורה טובה יותר את ההתנהלות בחירום. מפקד הפיקוד ציין כי הכנס נועד על מנת לתחקר וללמוד מהמהלכים שביצע הפיקוד עד כה לחירום בתצורותיו השונות, ולהערך לגל שני במידה ויגיע. הוא הוסיף ואמר כי ההתמודדות עם הנגיף נתנה הזדמנות אדירה לחיזוק קשרים של פקע״ר בתוך החברה הישראלית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית