סבב מינויים בשב"ס

"בחודשים האחרונים מתמודד שב"ס עם אתגר, אולי המורכב ביותר שניצב בפניו, מאז הקמתו", אומר גונדר אשר וקנין, מ"מ נציב בתי הסוהר. "חוסנו של הסגל תלוי בין היתר במפקדיו."

סבב מינויים בשב"ס

קרדיט תמונות: דוברות שב"ס

סבב מפקדי בתי סוהר שהסתיים השבוע הוא חלק מתהליך בניית החוסן הארגוני ומסמן שלב נוסף בפיתוח סגל הארגון. "בחודשים האחרונים מתמודד שב"ס עם אתגר, אולי המורכב ביותר שניצב בפניו, מאז הקמתו. בתקופה זו של חוסר וודאות התגייסו סוהרי הארגון והוכיחו פעם נוספת כי מדובר בסגל מקצועי, נחוש, עם יכולת התמדה ואורך רוח היודע להתמודד מול אירועים שונים, דינאמיים לא פשוטים", אומר גונדר אשר וקנין, מ"מ נציב בתי הסוהר. 

גונדר משנה חיים כהן, מונה למפקד בית סוהר 'עופר'. גונדר משנה דב רייבר, מונה למפקד בית סוהר 'צלמון'. סגן גונדר שי פרנסה, הועלה לדרגת גונדר משנה ומונה לתפקיד מפקד בית סוהר 'השרון'. סגן גונדר יריב כהן, הועלה לדרגת גונדר משנה ומונה לתפקיד מפקד בית סוהר 'חרמון'. 

"חוסנו של הסגל תלוי בין היתר במפקדיו", אומר וקנין. "סבב המפקדים שהסתיים השבוע הוא חלק מתהליך בנייה ועיצוב של שדרת פיקוד ומנהיגות שיכולה להוביל את סגל הארגון קדימה במצבי חירום ובשגרה ולהעצים את הארגון לטובת ההגנה על ביטחון תושבי המדינה. יש לנו מפקדים איכותיים ואנו מטפחים דור נוסף של מפקדים מקצועיים שיעמדו בראש הארגון וימשיכו להצעיד אותו מתוך תחושת שליחות ואמונה."

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022