300 מליוני משתתפים: כך ניהלה זום את משבר הקורונה

הארי מוסלי, CIO של זום, מסביר איך מנהלים אתגרי סייבר כאשר קופצים מ10 מליון - ל300 מליוני משתתפים בפחות משלושה חודשים. מיוחד לכנס סייברטק לייב אסיה

300 מליוני משתתפים: כך ניהלה זום את משבר הקורונה

"עברנו לעבוד מהבית באופן מלא מהבית למשך 11 שבועות. אנחנו רגילים לעבוד מבוזר, אבל זה היה מאתגר. יש מעל עשרות אלפי בתי ספר בעולם שעובדים עם זום. גם הפרלמנט הבריטי ועוד גופים רבים נוספים. יש תחושה שאנחנו במרכז הבמה בכל הקשור להמשך השגרה בתקופת הקורונה", אומר הארי מוסלי, CIO של זום בכנס סייברטק לייב אסיה.  

"הגנת סייבר היא תמיד בראש מעיינינו. עברנו מעשרה מליון משתמשים ל300 מליון משתמשים בתוך 12 שבועות. זה יצר אתגרים לפלטפורמת זום. גם בהיבט אבטחה. טיפלנו באתגרים שעלו, כולל הטענות לניתוב דרך סין. התיקונים שיפרו את המוצרים שלנו. הכרזנו בסוף אפריל על גרסה 5 כולל שיפור בהיבט ההצפנה. בקרוב נודיע על הצפנה קצה לקצה. זום נבנתה על ארבע יסודות - יעילות, חדשנות, קלות שימוש ואבטחה. אנו בדרך לצור סטנדרט חדש באבטחת שירותים מאוחדים." 

"נמשיך לפתח את היבט האבטחה ולשפר את חווית הפגישות בוידאו. יהיו עוד יכולות חדשות. בשנה שעברה דיברנו על תוספות של יכולות כמו תיאום משימות כחלק מהשיחה עצמה. בזמן אמת. להוסיף תוך כדי שיחה להוסיף סיכום של השיחה. "

האם נחזור להרגלים הישנים אחרי הקורונה? "אני חושב שהדברים לא יחזרו להיות אותו דבר. מכמה סיבות. מעסיקים מבינים שאפשר להיות יעילים יותר מעבודה מהבית. נראה הרבה יותר אנשים שרוצים להמשיך לעבוד מהבית. אלו שעבדו מהבית היו יעילים הרבה יותר מאשר בעבודה מהמשרד. מצד המעסיקים הבידוד החברתי מייצר אתגרים בניהול כוח האדם. במשך שנים עסקנו בגידול הצפיפות בבניינים, עכשיו זה בדיוק הפוך. ריכוז האנשים במבנים עסקיים יהיה יותר קשה", אומר מוסלי. "גם משטח התקיפה גדל. חברה בינלאומית אמרה לי שהם עברו מ-200 משרדים ל50000 משרדים. כל בית של עובד הפך למשרד של החברה." 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות