מיקרוסופט עושה שימוש בסימולציית תקיפה של סייפבריצ'

פלטפורמת ההגנה של מיקרוסופט Evaluation Lab, בחרו במערכת סימולציות ההתקפה של הסטארט-אפ הישראלי SafeBreach

איציק קוטלר. תמונה מאתר safebreach

חברת הסייבר הישראלית SafeBreach (סייפבריצ'), המפתחת פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, תוך מתן ממשק ויזואלי מלא למיפוי הסיכונים ודרכי הפריצה, מודיעה כי חברת מיקרוסופט בחרה בפלטפורמת הסימולציות ככלי שידמה התקפות במעבדת הבדיקות הווירטואלית ((Microsoft Defender Advanced Threat Protection (ATP) evaluation lab של ענקית המחשוב. השילוב של המערכות, יאפשר לצוותי אבטחה בחברות לבדוק באופן מידי ומדויק את יעילות מערכות האבטחת שלהם בנקודות קצה כנגד איומים שונים. 

צוות ה- Microsoft Defender ATP בנה את מעבדת הבדיקות הווירטואלית בצורה פשוטה כך שעל ידי לחיצת כפתור ארגונים יכולים להריץ מקרי התקפה שונים על ידי שימוש בתוכנות ומערכות אמיתיות בתוך סביבת סימולציה בטוחה. הסימולציות הקיימות בתוך הפלטפורמה של סייפבריצ' משפרות באופן ניכר את יכולות המעבדה, מאפשרות להדגים בבירור את האפקטיביות של תצורות מיקרוסופט דפנדר ATP ומעניקות לצוותי האבטחה מעקב מקרוב, יכולת איתור הבעיה ותיקון תוך כדי פעולה. אחרי שימוש בסימולציות אלו ניתן להפיק דוחות אשר נותנים תמונה מלאה של כל שרשרת ההתקפה עד לפתרון. 

איציק קוטלר,  יזם ו-CTO של החברה: "אנו שותפים לחזון של מיקרוסופט להפוך ארגונים לבטוחים יותר על ידי אימוץ של כלי אבטחה מהיעילים ביותר בשוק. אינטגרציה זו אפשרת לצוותי האבטחה בחברות להתנסות בפלטפורמת סימולציות ההתקפה הטובה ביותר שיוכל להשתמש בה לצורך אימות המוצר ובדיקתו לפני קנייתו". 

צוותי אבטחה המשתמשים במעבדה הווירטואלית של מיקרוסופט אינם צריכים לבצע שינויים בקוד או בתצורה כדי להפעיל את פלטפורמת הסימולציות של סייפבריצ', אלא יכולים פשוט לבחור מבין אחד התרחישים הזמינים בלוח הבקרה של המעבדה, להפעיל אותן באופן מיידי ואז לקבל את התוצאות לצורך אימות וניתוח נוספים.

"האפשרות להעריך פתרונות הגנה לנקודות קצה תחת תרחישים אמיתיים, הינה קריטית  עבור הלקוחות שלנו, עם זאת, יכולה להיות מאוד מאתגרת ולגזול זמן יקר", אומר מוטי גינדי, סגן נשיא תאגידי במיקרוסופט. "שילוב הפלטפורמה של סייפבריצ' בתוך מעבדת הווירטואלית של Microsoft Defender ATP מאפשרת ללקוחות לבצע מגוון סימולציות התקפה וללמוד לעומק כיצד לשפר את יכולות החקירה והתגובה ברשת שלהם, תוך התמודדות עם כמה מהאיומים החמורים ביותר".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית