צבא יפן מזמין אקדחים מהקלר וקוך

תפיסת הנדסת האנוש והמחסנית של האקדח הידוע P30 יושמו גם סדרת האקדחים החדשה הזו. מאפייני ההדק המצוינים שלו מעודדים דיוק מרבי במהלך רצפי אש מהירים. הדיוק הזה מתאפשר בזכות איזון מיטבי בין תנוחת היד, משיכת ההדק הקלה והתנועה הקלה הלוך-וחזור של ההדק

The new H&K SFP9 9mm semi-automatic pistol for Japan's Ground Self-Defense Force. (Picture source Twitter account @realkingluke)

משרד ההגנה היפני הודיע כי כוח ההגנה העצמית היבשתי של יפן (GSDF) הזמין לאחרונה 323 אקדחים חצי אוטומטיים SFP9 מתוצרת חברת Heckler & Koch הגרמנית. האתר Armyrecognition מציין כי ה-GSDF מחליף את האקדח הסטנדרטי שלו לראשונה זה 38 שנים מאז 1982. כיום, החיילים היפנים משתמשים באקדח Minebea P9 9 מ"מ, העתק מורשה של האקדח SIG Sauer P220.

ה-SFP9 הוא אקדח פולימרי חצי-אוטומטי בקוטר שתוכנן ומיוצר על ידי חברת הקלר וקוך הגרמנית בקוטר 19x9 מ"מ. לאקדח מספר מאפיינים ייחודיים וחדשניים. עזרי טעינה בחלקו האחורי של האקדח מפשטים ןמסייעים לטעינה ללא פגיעה. תהליך פירוק האקדח אינו מצריך כלים ונעשה באמצעות הליך אחד קבוע, הנותן בטיחות מירבית למניעת תאונות. לא ניתן לפרק את האקדח באם המחסנית לא הוצאה ממנו. שלא כמו בדגמי אקדחים דומים, האקדח נוצר באופן אוטומטי את הנוקר כשהוא מפורק. בנוסף, אין צורך למשוך את ההדק לפני פירוקו.

תפיסת הנדסת האנוש והמחסנית של האקדח הידוע P30 יושמו גם סדרת האקדחים החדשה הזו. מאפייני ההדק המצוינים שלו מעודדים דיוק מרבי במהלך רצפי אש מהירים. הדיוק הזה מתאפשר בזכות איזון מיטבי בין תנוחת היד, משיכת ההדק הקלה והתנועה הקלה הלוך-וחזור של ההדק.

לאקדח ה-SPF9 יש מסילת פיקטיני בסטנדרט MIL-STD-1913, המעוצב בתוך המסגרת הפולימרית שלו ומיועדת להרכבת אמצעי תאורה ואביזרים. משקל האקדח כ-710 גרמים עם המגזין וניתן להשתמש בו עם מחסניות בנות 15, 17 ו-20 כדורים.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית