חברת BD Innovations מגייסת 21.5 מיליון דולרים

ניר שלום. צילום: סיון פרג'

 BD Innovations, המתמחה בפיתוח מערכות תוכנה לחברות תקשורת ותשתיות הודיעה על מיזוגה עם floLIVE, הפלטפורמה המובילה לניהול קישוריות סלולרית עבור ה-IoT. השותפות החדשה, שבוצעה בעיסקה של החלפת מניות, תאפשר ללקוחות קיימים של BD Innovations ליהנות מיכולות מתקדמות של ניהול קישוריות של מכשירי IoT בענן. החברה הממוזגת תיקרא floLIVE. 

במקביל למיזוג, וכחלק מקבוצת floLIVE, סיימה BD Innovations סבב גיוס של 21.5 מיליון דולרים, בהובלת 83North, הכולל את Dell Technologies Capital, Saban Ventures, ו-Qualcomm Ventures LLC. הגיוס מקרנות אלו ישמש להגדלת הנוכחות של הארגון באירופה, באסיה ובצפון אמריקה ולקידום מוצרים מבוססיIoT  ו-BSS. 

״בשנת 2018 קיבלנו השקעה אסטרטגית של 2 מיליון דולר״, אומר דניאל גולדברג, מנכ״ל משותף והמייסד של BD Innovations. ״השקעה זו נועדה לאפשר לנו לנצל הזדמנויות להיכנס לתחום של קישוריות של האינטרנט של הדברים. ההודעה היום היא קיום ההבטחה ההיא, והישג מלהיב במסע שלנו לספק עוד יכולות ללקוחותינו״.

BD Innovations הוקמה בשנת 2010 על ידי שלושה חברים, יוצאי אמדוקס, דניאל גולדברג, בוריס שגלוב ובוריס פליס. החברה פיתחה פלטפורמת BSS שמהווה בסיס לחיובים וניהול קשרי לקוחות (CRM) לחברות תקשורת עולמיות. את המערכות הגמישות שפיתחה החברה רכשו עשרות חברות תקשורת ותשתיות, והן משרתות מיליוני משתמשים בעולם. המיזוג יאפשר ללקוחות הקיימים של החברה להרחיב את יכולותיהן ולתמוך בצורך הגדל והולך של פתרונות IoT. מוצריה מתחרים במוצרי Amdocs, Ericcson, Huawei.

BD Innovations תנצל את המיזוג עם  floLIVE  כדי לשפר את השיווק, המחקר, הפיתוח ויכולות המכירה עם צמיחה בצפון אמריקה ובאסיה, כמו גם המשך ההתרחבות באיזור EMEA. החברה ממשיכה לפעול ממשרדיה הקיימים, בבני ברק, בלונדון, בסופיה בולגריה, בהונג קונג, ובדאלאס ארה”ב, והיא מעסיקה היום כ-90 עובדים. הנהלת החברה תפעל מבריטניה ומרכז הפיתוח נשאר בישראל.

המנכ״ל של החברה הממוזגת הוא ניר שלום. טרם הצטרפותו ל- floLIVE ניהל שלום את פעילות חברת AT&T בישראל ובמקביל שימש כסגן נשיא לענייני טכנולוגיות רשת בחברה העולמית. לפני עבודתו ב-AT&T  ניהל שלום את אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה עבור חברת אינטרוויז שהתמחתה באספקת פתרונות עולמיים עבור שיחות ווידאו מרובות משתתפים על גבי רשת האינטרנט. ניר הוא מהנדס תעשייה וניהול ומערכות מידע ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון שבנגב.

״כמותג משולב, BD Innovations ו- floLive יהיו חזקים יותר, עשירים בתכונות ויעילים יותר ממה שניתן היה להשיג בנפרד״, אומר בוריס שגלוב, מנכ״ל משותף ומייסד של BD Innovations. ״ל- BDיש עכשיו יכולות משופרות, כמו גם גישה לשווקים חדשים שיכולים לתמוך בנו בדרך לשיפור מפת הדרכים של הלקוחות שלנו. IoT ו- M2Mהם העתיד, ואנו מוכנים לתמוך בלקוחות שלנו במסע שלהם לעתיד״. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית