דל טכנולוגיות וגוגל קלאוד השיקו פתרון אחסון היברידי

IOZONE BENCHMARK CONFIGURATION

דל טכנולוגיות וגוגל קלאוד הודיעו על השקת פתרון Cloud OneFS לסביבת הענן של גוגל, המיועד לעזור לארגונים לשלוט בנתונים התופחים בקצב אקספוננציאלי ובצמיחה של ישומים, ולהקל על תעבורת הקבצים בעננים הפרטיים וב-Google Cloud.

דל מקטינה את "מחסום הכניסה" ומשפרת את יכולות הפריסה של הענן ההיברידי, עם עדכונים נוספים בתחום הענן. כך למשל, ארגונים יוכלו מעתה להסיט את עומסי העבודה בין עננים ציבוריים ופרטיים בגמישות רבה יותר ולאמץ את גישת הענן ההיברידי המותאמת בצורה טובה יותר לצרכים שלהם, תוך הפחתת עלויות. על פי בדיקה שערכה חברת המחקר פורסטר, שימוש ב-Dell Technologies Cloud במשך שלוש שנים, יניב לארגון המשתמש, החזר השקעה מצטבר של יותר מ-170%, והחזר הוצאות תוך פחות משישה חודשים.

"נתונים ועומסי עבודה קיימים בכל מקום – במוצרי הקצה, במרכזי הנתונים ובעננים ציבוריים. בעת שהדאטה והיישומים מתרבים, זה לא המצב של משאבי ה-IT והתקציבים שלהם. כדי שארגונים יהפכו את הנתונים שלהם ליתרון תחרותי, הם צריכים דרך יעילה לנהל אותם בצורה עקבית וחלקה, בכל מקום בו הם נמצאים", אמר דיפאק פאטיל, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל תחום פלטפורמות ופתרונות ענן בדל טכנולוגיות. "אנו מביאים את יתרונות הענן למרכז הנתונים, וההיפך ובכך אנו מסירים את המורכבות, כך שארגונים יכולים להקדיש פחות זמן לניהול התשתית ויותר זמן לטובת אספקת ערך ללקוחותיהם".

ארגונים יוכלו לנוע ולגשת בקלות למחשוב עתיר ביצועים (HPC) ולנהל עומסי עבודה תובעניים של עד חמישים פטה-בייט. הם יוכלו לעשות זאת במערכת קבצים אחת שתחבר בין מערכות קבצים הנמצאות בתשתיות מקומיות ובין גוגל קלאוד, מבלי צורך לבצע שינויים והתאמות ליישומים שלהם.

לפי הדוח האחרון של חברת Entrprise Strategy Group, בעוד שנתוני קבצים מהווים בדרך כלל לפחות כמחצית מכלל נתוני הארגון בתשתית המקומית, מעט מאוד מהם מאוחסנים בעננים ציבוריים, וזאת בעיקר בשל מגבלות הגודל והביצועים. אם ניקח לדוגמא את תעשייה המדיה והבידור, קבצי וידאו באיכות 4K דורשים טרה-בייט של אחסון, השהייה נמוכה (latency) ותפוקה גבוהה – מה שמהווה אתגר עבור חברות הפקה הנדרשות לנהל עומסי עבודה גדולים בעננים ציבוריים. כעת, OneFS לגוגל קלאוד, מאפשר להן לעבוד בקלות ובאופן שוטף בעננים פרטיים וציבוריים כאחד, עם גמישות לגדול על פי דרישה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית