אלסטיק מרחיבה את שיתוף הפעולה עם גוגל

צילום מסך

חברת אלסטיק המפתחת של Elasticsearch ו-Elastic Stack, הודיעה על אפשרויות חדשות לרכישת Elasticsearch Service באמצעות גוגל קלאוד מרקטפלייס ומתן גישה קלה יותר לשירות Elasticsearch על גבי גוגל קלאוד. לקוחות החברה יכולים לרכוש רשיון גולד ופלטינום חודשי וכן רשיון שנתי ל Elasticsearch Service באמצעות גוגל קלאוד מרקטפלייס.

רשיון גולד ופלטינום חודשי של Elasticsearch ורשיון שנתי כוללים תכונות מתקדמות כגון למידת מכונה, התראה ותמיכה מתקדמת ללקוחות. רישיון פרימיום מעניק לארגונים גישה לרמת תמיכת לקוחות גבוהה יותר כדי להבטיח את יכולתם להטמיע ולנהל בקלות את הפתרונות של Elastic באמצעות סיוע וההדרכה של מומחים. בנוסף, הארגונים יוכלו להמשיך למנף את החשבון שלהם בגוגל קלאוד וכן לאחד את התשלום על Elasticsearch Service עם התשלום על שירותי גוגל קלאוד אחרים.

לאחרונה הכריזה גוגל על אלסטיק כ"שותפה של השנה" לשנת 2019 -  Google Cloud Technology Partner of the Year - בתחום ניהול דאטה. בנוסף אלסטיק המשיכה להרחיב את האינטגרציה שלה עם גוגל והוסיפה תמיכה בשלושה אזורי גוגל קלאוד נוספים בפינלנד, הולנד וטיוואן ובכך הגדילה את המספר הכולל של האזורים הנתמכים ברחבי העולם ל-16.

"המחויבות של גוגל קלאוד לפתרונות קוד פתוח כגון Elasticsearch מקלה על הלקוחות לבנות ולהשתמש במהירות באפליקציות, עם חווית נגישות מבוססת ענן", אמרה מנבינדר סינג (Manvinder Singh), מנהלת שותפויות בגוגל קלאוד. "בחרנו באלסטיק כשותף הטכנולוגי שלנו לשנת 2019 בתחום ניהול דאטה בשל ההצלחה של אלסטיק לסייע ללקוחות הפועלים על גבי פלטפורמת גוגל קלאוד, להעניק חווית מוצר פשוטה וכן בשל המחויבות העמוקה שלהם לסייע ללקוחות להשתמש ביכולת חיפוש בסביבה פתוחה."

 "אנחנו יוצרים שותפות עמוקה עם גוגל קלאוד, שהופכת בעיות עיסקיות לפתרונות מותאמים אישית לחיפוש ארגוני, Observability וסקיוריטי" אמר קרייג גריפין, סמנכ"ל פיתוח עיסקי באלסטיק. "השילוב החזק של שירות Elasticsearch בפלטפורמת גוגל קלאוד (GCP) מציע ללקוחות חווית משתמש פשוטה וקלה יותר, תוך שהוא מאפשר ללקוחות הארגוניים הגלובליים להסתמך יותר בקלות על הטכנולוגיה הפתוחה והחינמית שלנו."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית