מנכ"לית חדשה למשרד התקשורת

קרדיט: דוברות שר התקשורת

שר התקשורת חה"כ יועז הנדל מבקש למנות את הגב' לירן אבישר בן חורין, לתפקיד מנכ"לית משרד התקשורת, זאת בהמשך לבקשת מנכ"ל משרד התקשורת תא"ל (במיל') נתנאל (נתי) כהן לסיים את תפקידו. לאחר שהצוות המקצועי סקר בפני השר את תהליכי העומק שהמנכ"ל הוביל בקדנציה האחרונה, ביקש השר הנדל מהמנכ"ל להשלים מספר תהליכים בשבועות הקרובים ולבצע העברת מקל מסודרת. המנכ"ל נענה לבקשה ואף הודיע שימשיך ללוות את השר ולייעץ לו בכל דבר ועניין.

בן חורין שימשה בתפקידי ניהול ובתפקידי מטה בכירים במשרד ראש הממשלה, בשירות הציבורי ובליבתם הובלת וליווי של רפורמות מאקרו ונושאים כלכליים. עד לאחרונה שימשה כמנכ"לית חברת מסע, המשותפת לממשלה ולסוכנות היהודית. בין יתר תפקידיה שימשה בן חורין כראש מטה מנכ"ל רה"מ. בתפקידה זה הובילה את עבודת המטה של המטה הכלכלי-חברתי של ראש הממשלה ובכלל זאת רפורמות כלכליות ושינויים מבניים בענפים שונים, לרבות שוק התקשורת; בנוסף, שימשה בעבר כיועצת משפטית ליועמ"ש מני מזוז בנושאים כלכלים-פיסקלים.

אבישר, בת 43 ילידת מגדל העמק, היא בעלת תואר במשפטים ובניהול מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת NYU וקורס מנהלים באוניברסיטת הרווארד במסגרת תוכנית מעוז. השר הנדל מסר כי "הגב' אבישר בן חורין היא בחירה טבעית למשרד שעומד בפני רפורמות חשובות ופרישת תשתית מתקדמת כדי להצעיד את מדינת ישראל קדימה. הבחירה בלירן איננה קשורה להיותה אישה אלא בזכות כישוריה, אך אני בהחלט אשמח לראות מנכ"לית למשרד התקשורת בפעם הראשונה בתולדות ישראל".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית