סאפ מכריזה על מחזור שני של המאיץ בישראל

קרדיט: יח"צ SAP
 

תוכנית ההאצה SAP.iO Foundry של SAP הכריזה היום באירוע מקוון על שבע חברות הסטארט-אפ שישתתפו במחזור השני של התוכנית בישראל. המחזור, השני במספר, מתמקד בפתרונות לתעשיית מוצרי הצריכה והוא ימשך 12 שבועות, במסגרתן שבע החברות יקבלו ליווי וייעוץ טכנולוגי מ-SAP בכל הנוגע לאינטגרציה עם המערכות והפתרונות השונים של החברה וכן חשיפה ללקוחותיה בעולם. החברות הנבחרות תצטרפנה גם לתוכנית השותפים העולמית של SAP, ייהנו מגישה למאגר מנטורים מובילים ויזכו לחשיפה בינלאומית.

" SAP.iO בישראל הינה פעילות עומק המאפשרת לנו לשלב את החדשנות והיצירתיות הישראלית בפתרונות התוכנה של SAP כך שגם לקוחותינו בעולם ייהנו מהן," אמרה אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל ומנהלת בכירה של ארגון ה-Cloud Experience Technology & Innovation.  SAP מספקת כיום פתרונות ליבה לחברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם ואנו מצפים שהמחזור החדש שנפתח היום ייתן מענה למספר אתגרים מרכזיים בתעשייה הזאת. אני מאמינה שהפתרונות הטובים ביותר נוצרים מתוך שיתופי פעולה, ולכן המהלך החשוב הזה מובן מאליו בעיננו", אמרה קליינמן.

"במהלך החודשיים האחרונות סקרנו ובחנו באופן מעמיק עשרות חברות הזנק מישראל ומשאר העולם ובחרנו באלה שיהיו המתאימות ביותר במתן מענה לצרכי לקוחותינו בתעשיית מוצרי הצריכה, כגון ייעול תהליכי ייצור, שרשרת אספקה, מכירות ושיווק," אומר ליאור ויצמן, מנהל פעילות SAP.iO Foundry בישראל.

"שבע החברות שנבחרו הן לא רק המתאימות ביותר לאסטרטגיית החדשנות של SAP, אלא גם אלו שהציגו את המצרף הטוב ביותר בין צוות, מוצר והתאמה לצורכי השוק. בעת הזו, לאור האתגרים החדשים שמציבה מגפת הקורונה לכלכלה העולמית בכלל ולתעשיית מוצרי הצריכה בפרט, גם חברות סטארט-אפ טובות יזדקקו לתמיכה בהגעה לשווקים גלובאליים. SAP ותוכנית ההאצה בישראל, מחויבים לנצל את כל המשאבים העומדים לרשותנו על מנת לסייע להן לעשות זאת בהצלחה", הוסיף ויצמן.

נבחרת SAP.iO בתל אביב

חברת Aiola: החברה מציעה פתרון יחודי ל-CPG הנותן מענה לשאלות עסקיות. התשובות מבוססות על יכולות AI מתקדמות וחיזוי של תהליכים עסקיים כגון תכנון מכירות, מגמות שוק, תכנון מבצעים, השקת מוצרים ועוד. התשובות מונגשות באמצעות שיחה בערוץ הארגוני, בשפה טבעית המעודדת שיתוף מידע. המערכת מתחברת למקורות המידע של הארגון, לבסיס הנתונים של SAP ומאפשרת גזירת מסקנות עסקיות. בנוסף, המערכת לומדת את המשתמש ושואבת תובנות מחברי הארגון לצורך שיפור הניתוחים. בדרך זו תובנות ארגוניות מוטמעות ונשמרות. החברה פיתחה את המערכת על בסיס עבודה עם אחת מחברות מוצרי הצריכה הגדולות בישראל.

חברת Hexa: חברת Hexa מציעה תוכנה כשירות הממירה תוכן דו-ממדי לתלת-ממדי לאתרי המכר המובילים בעולם. הפתרון עושה שימוש באלגוריתם, פלטפורמה ודאטה תלת-ממדי, על מנת להפוך תמונות הנמצאות בכל אתר לתוכן תלת ממדי ותואם מציאות רבודה, כל זאת ללא העלות הראשונית הגבוהה שבדרך כלל כרוכה ביצירת תוכן מסוג זה. לקוחותיה של החברה (ביניהם גם מייסיס, גוגל, לוג'יטק ורבים אחרים) משתמשים בתוכן שנוצר על מנת להגדיל מכירות, להקטין עלויות שיווק ולהפיץ תוכן ברחבי העולם.

חברת Pecan: פקאן היא פלטפורמה אוטומטית לניבויים עסקיים, שאינה דורשת מעורבות של מומחים או של ידע מוקדם בתחום. המערכת מתחברת באופן אוטומטי למקורות מידע שונים בארגון ובאמצעות שיטות AI מתקדמות מאחדת ומחברת את כל הנתונים, על מנת לייצר באופן אוטומטי מודל ניבויי במגוון תחומים, דוגמת גביית תשלומים, שימור לקוחות, ייעול קווי אספקה ורכש. החברה משתמשת במקורות מידע פנימיים וחיצוניים ומתבססת על שיטה חדשנית של ניטור וריענון תמידי של המודלים, על מנת לשמר את אפקטיביות הביצועים.

 

חברת Sampler: פלטפורמה המאפשרת לחברות מוצרי צריכה משלוח וניתוח של חלוקת דוגמיות מוצר. החברה מסייעת לחברות מובילות כדוגמת לוריאל ונסטלה לשלוח דוגמיות מוצר, לאסוף תובנות מהצרכנים על השימוש במוצרים ואף לנהל עימם תקשורת. לרוב, בשיטה המסורתית של חלוקת דוגמיות מוצר, חברות מוצרי הצריכה מחלקות דוגמיות באופן שרירותי; באמצעות Sampler חברות המוצר יכולות להגדיר קהל מטרה, לעקוב ולמדוד את תהליך חלוקת הדוגמיות מהתחלתו לסופו. כיום החברה משרתת כבר מעל 300 לקוחות ברחבי העולם ושלחה דוגמיות מוצר כבר למעל ל-50 מיליון צרכנים. בין לקוחות החברה ניתן למנות את יונילבר, פפסי, הנקל וקימברלי-קלארק.

חברת SRP: מחברת בין יצרנים, חנויות שכונתיות וצרכנים על גבי פלטפורמה דיגיטלית אחודה. הפלטפורמה מחזקת את הפעילות העסקית של היצרנים מול החנויות ומייצרת ערוץ מכירה ישיר מול הצרכנים (D2C). חנויות נהנות מיכולות שעד לאחרונה היו נחלתן של רשתות גדולות בלבד (ניהול מלאי, תחזיות, השוואה לחנויות דומות ועוד). צרכנים יכולים להזמין מצרכים בצורה מקוונת אשר יסופקו בחנות או לביתם. בעזרת אפליקציית SRP ניתן אף להזמין מוצרים ישירות מיצרנים, ואלו יסופקו דרך החנות השכונתית. עם הטמעות ביותר מ-1,500 חנויות בישראל, SRP ממשיכה לגדול ונערכת להתרחבות גלובלית. לקוחותיה מדווחים על גידול משמעותי במכירות, עלייה ביעילות שרשרת האספקה ונאמנות צרכנים מחוזקת.

חברת TrenDemon: מרבית אנשי השיווק מתקשים להראות את ההשפעה של התוכן שהם מייצרים על מכירות. הפתרון של חברת TrenDemon מציג את השפעת התכנים על יעדים עסקיים ומסייע לבצע פעולות לשיפור התוצאות. הפתרון מאפשר לאנשי שיווק לחסוך זמן ולהגדיל את השפעתם על השורה התחתונה. המערכת מתחברת בצורה פשוטה ונוחה למערכות השיווק והמכירות של הארגון, ממפה את מסעות הלקוח ומספקת תובנות ברורות על השפעת הנכסים הדיגיטליים של הארגון על מסעות אלו. בנוסף, החברה מציעה גם פתרון פרסונליזציה המשפר את ביצועי האתר ומסייע בהגדלת המרות.

חברת TVPage: היום eCommerce הפך להיות ערוץ המכירות העיקרי. בנוסף, הצרכנים נהיו עיוורים לפרסומות ובמקום מעדיפים לעקוב אחרי משפיענים ברשתות חברתיות. לכן, כל מותג חייב צוות מכירות דיגיטלי שיהיו שגרירי המותג, יפיצו את מוצריו ברשתות החברתיות ויתקשרו עם הצרכנים ברמה האישית. שגרירי מותג יכולים להיות בעלי מקצוע, אנשי מכירות בחנויות, משפיענים ולקוחות פעילים. TVPage מעניקה לכל מותג את היכולת להעמיד "חלונות ראווה" דיגיטליים באתר שלהם עבור כל שגריר, יחד עם הכלים הנדרשים לאפשר לשגרירים להפיץ ולמכור את מוצרי המותג בערוצים החברתיים. באמצעות האפליקציה, השגרירים מעלים וידאו ותמונות אל האתר של המותג תחת בקרה וניהול של המותג. התוכן מקושר אוטומטית למוצרים הרלוונטיים לרכישה. השגרירים חולקים את התוכן ברשתות השונות, מביאים לקוחות חדשים מקהל היעד שלהם ומנועי החיפוש, וכך מייצרים מכירות שעליהם הם מקבלים אחוזי עמלה.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית