פורטינט מאפשרת גישה חינמית לכל קורסי אבטחת הסייבר של החברה

24 קורסי האבטחה המתקדמים של פורטינט, הכלולים בתוכנית הלימודים Network Security Expert Institute של החברה, יתמקדו בנושאים כמו Secure SD-WAN, אבטחת ענן ציבורי, גישה מאובטחת ועוד

ג'ון מדיסון. צילום: פורטינט

פורטינט הכריזה על פתיחת כל קטלוג קורסי ההדרכה המקוונים המתקדמים של החברה בתחום אבטחת סייבר (NSE) ללא עלות לכל המעוניין. 24 קורסי האבטחה המתקדמים של פורטינט, הכלולים בתוכנית הלימודים Network Security Expert Institute של החברה, יתמקדו בנושאים כמו Secure SD-WAN, אבטחת ענן ציבורי, גישה מאובטחת ועוד. הקורסים יהיו זמינים בחינם עד סוף שנת 2020, כאשר המטרה של פורטינט היא לסייע בהתמודדות עם הצרכים המשתנים במהירות של הארגונים המאבטחים את העובדים המרוחקים והרשתות המבוזרות שלהם ולספק הזדמנות לרכוש מיומנויות חדשות של אבטחת סייבר עבור כל מי שמעוניין בקריירה בתחום.

העובדים מהבית מהווים סיכון גבוה

ארגונים בכל רחבי העולם נדרשו להתאים במהירות את אבטחת הרשת שלהם כדי לתמוך בעובדים אשר עברו מעבודה במשרד לעבודה מהבית. כדי לשמור על המשכיות עסקית, צוותי ה-IT צריכים לוודא כי לכל אחד מהעובדים בארגון יש גישה מאובטחת מרחוק למשאבים ויישומים קריטיים אשר נמצאים ברשת הארגונית. בו בזמן, פושעי הסייבר מנצלים את העלייה חסרת התקדים בגישה מרחוק למידע ולנתונים רגישים על ידי חיפוש אחרי נקודות חולשה ושינוי של אסטרטגיות התקפה תוך כדי התמקדות בסביבות של עובדים מרוחקים.

לפי מחקר אשר נערך על ידי ISC2, בכ-66% מהארגונים אין צוות מיומן אשר יוודא את יעילות אבטחת המידע בארגון. המספר הגובר של עובדים מרוחקים מציג שטח תקיפה אשר מתרחב במהירות, נתון המחייב את צוותי ה-IT לסט מיומנויות אבטחה מקיף יותר מאשר בעבר כדי להגן על הארגונים שלהם.  

כדי להתמודד עם בעיה זו, פורטינט ממנפת את תוכנית הלימודים של ה-NSE Institute ומציעה 24 קורסי אבטחה מתקדמים ללא עלות כדי לסייע למומחי IT להרחיב את הידע שלהם בתחום אבטחת סייבר ולהתמודד עם סיכונים חדשים. משתתפי הקורסים ילמדו אודות הטכנולוגיות השונות של פורטינט, כמו התקני אבטחת המידע FortiGate, FortiNAC ו-FortiManager וירכשו מערך מיומנויות הנועד להגן על הרשת מפני איומים. הקורסים כוללים הדגמות מעבדה מוקלטות אשר יהיו זמינות לצפייה לפי דרישה, יחד עם שיעורים קבועים שיועברו בשידור חי בהובלת המדריכים המוסמכים של פורטינט, אשר יהיו זמינים להדגמות מעבדה ולמענה על שאלות.

פורטינט נוקטת במאמצים מתמשכים כדי להתמודד עם המחסור במיומנויות בתחום אבטחת הסייבר באמצעות חינוך והדרכה. NSE Institute הוקם על ידי פורטינט בשנת 2015 ומאז, החברה העניקה מעל ל-300,000 הסמכות לבוגרי הקורסים השונים. כחלק מקטלוג ההדרכה החינמי של החברה, פורטינט מספקת לכל המעוניין את הקורסים NSE 1 ו-NSE 2 המתמקדים במודעות בסיסית לסייבר. כמו כן, החברה הוסיפה את הקורס FortiGate Essentials עבור כל מי שמעוניין ללמוד כיצד לבנות ולתחזק חוקות פיירוול, אימות משתמשים, ניתוב ושימוש ב-SSL VPN. 

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "המציאות הנוכחית אילצה ארגונים רבים להתמודד עם שינויים מהירים וסיכונים חדשים כאשר הם עברו למודל של עבודה מהבית. צוותי ה-IT נמצאים תחת לחץ לאבטח את הארגונים שלהם ביעילות בסביבות דינמיות מאוד, אשר דורשות סט רחב של מיומנויות אבטחה. כחברה טכנולוגית וכארגון לומד, אנחנו פותחים את הקטלוג המלא של קורסי ההדרכה המתקדמים המקוונים שלנו, המאפשרים לימוד בקצב עצמי ללא עלות כדי שמומחי ה-IT יוכלו להרחיב את הידע והמיומנויות הדרושים להם כעת כדי להגן ביעילות על הארגונים שלהם". 

למידע נוסף אודות קורסי ההדרכה החינמיים של פורטינט לחצו כאן.

פורטינט מקיימת מגוון הדרכות נוספות בפורמטים שונים באמצעות רשת ה-ATC (Authorized Training Centers) הגלובלית של החברה. למידע נוסף לחצו כאן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית