משבר הקורונה: מערכת שו"ב של אלביט מותקנת בעשרות בתי חולים בארץ

משבר הקורונה: מערכת שו"ב של אלביט מותקנת בעשרות בתי חולים בארץ

קרדיט: אלביט מערכות

מערכת מבוססת צייד המצוייה בשימוש מבצעי באוגדות ובחטיבות של צה"ל פעילה ב- 17 בתי החולים הגדולים בישראל. ברשימת בתי החולים שכבר מפעילים את המערכת של אלביט ניתן למצוא את איכילוב, שיבא, הדסה, רמבם, אסף הרופא, סורוקה, הלל יפה, ברזילי, קפלן, מאיר, השרון, בני ציון, הגליל והעמק.

ניהול השליטה והבקרה בבתי חולים מחייב תשתית שליטה ובקרה מתקדמת הדומה לצרכים של שדה הקרב. מערכת  אקס-טימס של אלביט מערכות – מבוססת מערכת צבא יבשה דיגיטלי שמצוי בשימוש מבצעי באוגדות, חטיבות וגדודים בצה"ל מותקנת כאפליקציה סלולרית מבוססת ענן על מכשירי הסלולר האישיים של הצוותים הפועלים במרכז הרפואי, ומאפשרת לנהל ביעילות צוותים רבים.

המערכת משקפת לחדר המצב תמונת מצב כוללת, מבוססת מיקום, בזמן אמת. המערכת מספקת יכולת לתקשורת בקבוצות מוגדרות בדיבור, טקסט או וידאו תוך תפעול אופטימלי המתאים לעבודה בבגדי המיגון. המערכת מסוגלת לדרג את המאמצים הטיפולים על מנת לייעל את ניתוב כוח האדם ולאפיין את מוקדי הפעילות. היא מאפשרת רישום רפואי ללא צורך בהקלדה ותחת תנאי מיגון מחמירים. בנוסף, המערכת תאפשר להעביר כוחות התערבות לחירום באופן מהיר כך שתאפשר ניצול יעיל של כוח האדם. המידע המועבר במערכת מוצפן ושומר על הביטחון והסודיות הרפואית הנדרשת.

חיים דלמר, מנכ"ל חטיבת תקשוב וסייבר באלביט מערכות: "אנחנו גאים לספק יכולות טכנולוגיות מתקדמות ומוכחות משדה הקרב לטובת שיפור הפעילות של מרכזים רפואיים וארגונים נוספים העומדים בחזית המאבק בקורונה. אנחנו רואים בזה משימה לאומית".

אולי יעניין אותך גם