Hub Security גייסה בסבב A

הסטארט-אפ Hub Security גייס 5 מיליון דולר בסבב A מ- Axa Ventures ו-OurCrowd. "סבב הגיוס יאפשר לנו להמשיך ולספק פתרונות אבטחה ברמה צבאית לספקים מובילים של שירותי ניהול ענן, שירותי תשלומים, תחבורה ובריאות", אמר מנכ"ל Hub Security אייל משה

 

אייל משה. צילום: הלל פולד

חברת הסטארט-אפHub Security  מתל-אביב, שמציעה פתרונות אבטחת סייבר ברמה צבאית לתחומי הפינטק, שירותי ענן ,בלוקצ'יין ואחסון דאטה,  הודיעה  היום על סגירת סבב גיוס A בהיקף של 5  מיליון דולר. בסבב הגיוס השתתפו  קרן הסיכון AXA Ventures שהובילה את הסיבוב, ופלטפורמת ההשקעות .OurCrowd 

Hub Security הוקמה בשנת 2017 על ידי אייל משה, המכהן כמנכ"ל החברה, ואנדריי יארמנקו (CTO). החברה מעסיקה כיום 20 עובדים בתל-אביב ובחו"ל. לדברי החברה ההשקעה תשמש לגיוס עובדים, להרחבת ההיצע הטכנולוגי שלה ולשיווק מוצרים מתקדמים למערכת הבנקאית והפיינסית, חברות אנטרפרייז, וספקי מחשוב ענן. החברה מספקת פתרונות לעסקים וארגונים בענן ומחוצה לו – מכל ענפי המשק – לנוכח הקושי שלהם להתמודד עם עליה משמעותית באיומים במרחב הסייבר.  

"סבב הגיוס יאפשר לנו להמשיך ולספק פתרונות אבטחה ברמה צבאית לספקים מובילים של שירותי ניהול ענן, שירותי תשלומים, תחבורה ובריאות", אמר מנכ"ל Hub Security אייל משה. "גישתה של החברה לפיתוח ואספקה של הפלטפורמה שלנו מקנה אבטחה מקצה אל קצה ברמה הגבוהה ביותר לאורך כל מחזור החיים של המוצר – בעידן הקורונה, יותר מאי-פעם, יש לכך חשיבות קריטית.  האמון שקיבלנו מהמשקיעים אינו מובן מאליו וראוי לציון מיוחד באקלים הפיננסי הנוכחי".

Hub Security מתגאה בתיק הולך ומתרחב של לקוחות מתחומי הטכנולוגיה הפיננסית, הענן והביטוח. בפברואר השנה, הודיעה החברה על שותפות אסטרטגית עם Seagate® Technology במסגרת מעבדות Lyve Labs שהקימה בישראל.  היוזמה מקדמת פיתוח פתרונות בטוחים ומאובטחים לניהול נתונים,  הן בענן והן מחוצה לו. המוצר miniHSM שפיתחה Hub Security מספק פתרון HSM בגודל שנכנס לכיס,  הראשון מסוגו עם שכבת תקשורת מאובטחת מ-HSM ל-HSM שפותחה באופן ייעודי לארגוני ענן, בנקאות, בריאות וממשל, עם אבטחה ברמת מדינתית וצבאית. 

בארכיטקטורת ה-HSM שלה,  מיישמת החברה שיטות אבטחת סייבר צבאיות ברמה 4 של תקן  FIPS140-2  האמריקאי שהיא הרמה הגבוהה ביותר של פתרונות אבטחה קריפטוגרפית בשוק האזרחי. שילוב פתרונות החומרה והתוכנה שמציעה Hub Security כולל מנועי חוקים וארכיטקטורה ייחודית לחתימה פנימית מאובטחת ותהליכי אישור מורכבים,  חומת אש ומערכת למידת מכונה שערוכה לטפל  במתקפות סייבר שונות. "ב-HSM שפותח ויוצר במלואו במשרדי החברה בישראל מבוסס-FPGA נקטנו גישה חדשנית" הוסיף משה.

"הדבר בולט לצד מיחזור מערכות HSM הקיימות בארגון, בהן הסודות נשמרים עם חיבור ישיר לממשק PCIE עם הנחת יסוד של הסתמכות על אבטחה של מערכת ההפעלה, בכדי שתשתמש בסודות בצורה בטוחה ומוגנת מהאקרים. פתרונות Hub Security מאפשרים שימוש בסודות ומפתחות בקצבי תעבורה גבוהים במיוחד המתאימים לצרכים של יישומי ענן מבוזרים תוך אבטחה מלאה ועצמאית של הסודות."

"הקדשתי את השנה האחרונה לחיפוש אחר חברה ישראלית לפלטפורמות HSM 'מוגדרות תוכנה', ושמחתי מאד להכיר את Hub Security וללמוד על היצע המוצרים הייחודי שלהם. עד מהרה הגענו להסכמה על שותפות והשקעה", אמר משה ריינס, שותף ב-OurCrowd ושותף מנהל ב-Labs/02. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית