דל טכנולוגיות משיקה תשתית אחסון חדשה

דן ענבר, מנכ"ל ונשיא חטיבת האחסון העולמית, דל טכנולוגיות: "פלטפורמת האחסון שפיתחנו מנטרלת את המכשולים המוכרים לארגונים בדרך לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה"

דל טכנולוגיות משיקה תשתית אחסון חדשה

צילום: Dina K Photography

דל טכנולוגיות משיקה את PowerStore. פלטפורמת תשתית האחסון המודרנית, אשר נבנתה מהבסיס עם טכנולוגיה עילית ונועדה לענות על כל האתגרים המודרניים של עידן המידע. "המכשול העיקרי עמו מתמודדים ארגונים במעבר לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה, הוא המאבק הבלתי פוסק בין הצורך לתמוך בעומסי העבודה ההולכים ותופחים – מיישומי IT מסורתיים ועד אנליטיקה מתקדמת – לבין אילוצים תקציביים ומורכבות רבה בתשתית ה-IT הקיימת שלהם", אמר דן ענבר, נשיא ומנכ"ל חטיבת האחסון העולמית של דל טכנולוגיות ומנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל.

"מערכת PowerStore משלבת אוטומציה עם טכנולוגיות הדור הבא וארכיטקטורת תוכנה חדישה, ובכך מספקת לארגונים תשתית ייחודית שנותנת מענה לצרכים אלה." PowerStore תוכננה לספק זמינות של שש תשיעיות (99.9999%), ומאפשרת לארגונים להאיץ את קבלת ההחלטות, את הגישה לנתונים ואת ביצועי היישומים שלהם.

PowerStore כלולה בתוכנית שדרוגים הגמישה בתעשייה הנקראת Anytime Upgrades המספקת אפשרויות שידרוגים על ידי שימור מירבי של ההשקעה ובעלות נמוכה מאוד. ארגונים יוכלו להרחיב נפחים או לשפר את ביצועי ה-PowerStore בכל עת ללא הפרעה לשירות. השילוב בין יכולות השידרוג המגוונות והארכיטקטורה המותאמת של PowerStore, הופך את מערכת האיחסון PowerStore לאטרקטיבית, נוחה ופשוטה מאי פעם, זאת לצד שימור ההשקעה לאורך זמן. המערכת מאפשרת לשדרג בכל הכיוונים ScaleUp בתוך המכונה על ידי הוספת נפחים ואו כח עיבוד או ScaleOut על ידי הוספת בקרים נוספים.

באמצעות השימוש בPowerStore, דל טכנולוגיות מאפשרת גמישות בפריסה של עומסי העבודה בסביבות הענן ההיברידיות. שירותי האחסון בענן של דל טכנולוגיות יכולים לחבר ישירות את PowerStore כשירות-מנוהל לכל אחד משירותי הענן הציבורי המובילים - Azure (מיקרוסופט), AWS (אמזון) ו-Google Cloud. 

אולי יעניין אותך גם