מפקד חדש ל433

מפקד חדש ל433

ניצב מוטי לוי. צילום: משטרת ישראל

הבוקר נכנס לתפקידו כמפקד להב 433 ניצב מוטי לוי, בטקס מיוחד ומצומצם המותאם למגבלות השעה שנערך במטה היחידה בלוד. ניצב  לוי שימש כסגן ראש אח"מ והחליף את ניצב יגאל בן שלום שמונה ביום חמישי האחרון לר' אגף החקירות והמודיעין. הטקס התקיים במתכונת שונה ובפורום מצומצם במעמד מ"מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, והועבר בוידיאו למפקדים ולמשפחות הקצינים.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אמר: "יחידת להב 433 מהווה את חוד החנית של משטרת ישראל וניצבת בחזית המאבק מול הפשיעה החמורה והמאורגנת, הפשיעה הכלכלית והשחיתות הציבורית. רמת מקצועיותה של היחידה הופכת אותה לשובר שוויון במאבק בפשיעה. סוד הצלחת היחידה נעוץ בחומר האנושי המשובח המשרת בה. אני בטוח שגם בהמשך הדרך היחידה תמשיך להיות פורצת דרך, לעשות חיל ולהגיע להישגים מרשימים, למען חברה ישראלית בטוחה וטובה יותר".

לראש להב 433 היוצא, ניצב יגאל בן שלום אמר מ"מ המפכ"ל: "החותם המשמעותי שהותרת בלהב הוא של מנהיג המשמש דוגמא לפקודיו, מפקד מקצוען בתחום החקירות והמודיעין והכי חשוב אדם ערכי ועניו. לא בכדי מונית לתפקיד ראש אגף חקירות ומודיעין ואני משוכנע כי תצעיד קדימה את המערך להמשך עשייה והישגים למען ביטחונם של אזרחי ישראל".

לראש להב 433 הנכנס, ניצב מוטי לוי אמר מ"מ המפכ"ל: "לאורך מסלול שירותך, ביצעת תפקידים מורכבים בארגון אשר הכשירו אותך בצורה הטובה ביותר לתפקיד המאתגר כראש להב. אתה נכנס לתפקיד בימים בהם הארגון חוזר לשגרת פעילותו בלחימה בפשיעה, אכיפת החוק והסדר וחיזוק כושר ההרתעה, במטרה להמשיך לספק ביטחון אישי יציב לאזרחים. אני מקבל אותך בברכה לסגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, מאמין בך ובטוח שתמשיך להוביל את יחידת להב בכישרון, כפי שעשית את כל תפקידיך הקודמים".

ניצב יגאל בן שלום שסיים את תפקידו: "בימים אלה אני מסכם תקופה משמעותית כמפקד יחידת להב 433, תקופה מדהימה בת מעל שנתיים. יעודה של היחידה ומשימותיה אשר הושתו לפתחה הנם בעלי השפעה בשמירה על הדמוקרטיה בכלל ועל החברה בישראל בפרט ומכאן אחריותנו הכבדה. יכולתה של להב 433 לפעול בו זמנית עם כלל מערכיה ויחידותיה, הופכים אותה ליחידה יעילה ואפקטיבית, ממוקדת, שביכולתה להתמודד עם האתגרים הרבים, המורכבים והמשפיעים ביותר ברמה הלאומית ככל שיהיו."

לניצב מוטי לוי אמר בן שלום: "נבחרת לתפקיד מאתגר זה בזכות. אין לי ספק שתצעיד את יחידת להב לשיאים חדשים, אין ראוי ממך, עלה והצלח."

ראש להב 433 הנכנס ניצב מוטי לוי: "יחידת להב 433 תמשיך לפעול ברוח של הכרעות ובנחישות אל מול כל משימה ואתגר אליה נדרש, רוח של שיקול דעת, חשיבה ותכנון. זאת מתוך הכרה, שלהב פועלת רק על פי החוק, ערכי מדינת ישראל ומשטרת ישראל."

אולי יעניין אותך גם