טקס חילוף מפקדים בתחנת המשטרה זבולון

ניצב משנה ניר יונה החליף את מפקד התחנה היוצא -  ניצב משנה קובי קרני, בתום ארבע שנות כהונה וקידומו כעת קצין אגף המבצעים של מחוז חוף

טקס חילוף מפקדים בתחנת המשטרה זבולון

מימין לשמאל: נצ״מ קובי קרני ונצ"מ ניר יונה כהן. צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל ערכה הבוקר טקס החלפת מפקדים במרחב אשר, במסגרתו קיבל את הפיקוד על תחנת המשטרה זבולון - ניצב משנה ניר יונה, אשר החליף את מפקד התחנה היוצא -  ניצב משנה קובי קרני, בתום 4 שנות כהונה וקידומו כעת קצין אגף המבצעים של מחוז חוף. 

מפקד מחוז חוף של המשטרה, ניצב פרץ עמר: "היום זהו יום חגיגי לתחנת זבולון, למרחב אשר ולמחוז. לגזרת תחנת זבולון מאפיינים ייחודיים ואתגרים עצומים הן בהיבטי השירות לתושבי הסביבה דרך הטיפול בתופעות הפשיעה והן בהתמודדות עם אתגרים בטחוניים ואחרים, וביום זה מועברת האחריות הגדולה מידע קובי לידי ניר."

למפקד היוצא ניצב משנה קרני אמר: "נכנסת לתפקיד לפני ארבע שנים לאחר תקופה בה לא היה מפקד תחנה. מיד הבנת שהאתגר לא פשוט והתמודדות איתו בצורה הראויה ביותר. פעלת במקצועיות ובנחישות לשיקום האקלים הארגוני בתחנה. עם הזמן התחנה הפכה למובילה הן במישור המבצעי והן במישור הקהילתי. נבחרת לתפקיד משפיע ומרכזי בארגון ובמחוז. אין ספק כי גם בתפקיד זה תדע להביא את יכולותייך ואופייך הנעים לטובת המחוז כולו."

למפקד הנכנס ניצב משנה ניר יונה אמר: "שימשת כמפקד תחנת אום אל פחם כשנתיים וחצי בהם הובלת תהליכים משמעותיים להתעצמות התחנה והעצמת השוטרים. הנך מנהיג יוזם, מוביל ונמצא תמיד לצידם של שוטרים, מלווה אותם ודואג אישית לכל פרט בעניינם. מהווה דוגמא לכל אחד ואחד מהשוטרים בבחינת נאה דורש ונאה מקיים. אין ספק כי אתה האיש הנכון להתמודד בעת הזו עם האתגרים המשמעותיים הנמצאים על סדר יומו של המחוז והמרחב ואני בטוח שתעמוד בהם באופן מכובד וראוי."

אולי יעניין אותך גם