האתגר של עולם התעופה: ריחוק בין הנוסעים במטוס

[Image: Avio Interiors]

חברות התעופה מתחבטות ומתלבטות: איך יישמר ריחוק בין הנוסעים כאשר יחודשו הטיסות בעידן קורונה. החברה האיטלקית AVIO INTERIORS, המתמחה בריהוט פנים של מטוסי נוסעים, הגישה הצעה המבוססת על כיווני ישיבה הפוכים והפרדת זכוכית בין הנוסעים. מאז פרוץ קורונה תכננו חברות התעופה להשאיר ריק מושב אמצעי מבין שלישיית מושבים כדי להגדיל את הריחוק. אולם פירוש הדבר היה אובדן מכירות של כשליש ממושבי המטוס, כלומר הפסדים כספיים. 

אתר התעופה AINONLINE מוסר כי החברה האיטלקית  תכננה מודל חדש: בכל שלישיית מושבים במטוס, שני הנוסעים הקיצוניים יישבו כשהם פונים לכיוון הטיסה, כמקובל. ואילו כל המושבים האמצעיים יופנו לכיוון הפוך, לצמצום הקשר והמרחק בין הנוסעים. בנוסף לכך, יותקנו לוחות  זכוכית, או חומר פלסטי, בין המושבים, כך שהם יופרדו זה מזה ותימנע נשימה של נוסע אחד לכיוון שכנו. 

החברה משוכנעת  שזה עשוי להיות הפתרון האופטימלי בעידן טיסות הקורונה, והיא מציעה לוחות הפרדה עשויים מחומרים שונים ודרגות שקיפות שונות, לפי רצון חברת התעופה. עלויות ההרכבה של לוחות ההפרדה אמורות להיות סבירות בתקופה קשה זו לחברות התעופה. 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית