ברינקס ישראל השלימה פרויקט לשדרוג אתר ה-DR

ברינקס מרחיבה בשנים האחרונות את סל שירותיה עם פתרונות פיננסים דיגיטליים ומקימה לצורך זה מערך IT מתקדם. אתר ה- DR הוקם לאחר השלמת פרויקט הקמת דאטה סנטר ראשי מבוסס נוטניקס

ברינקס ישראל השלימה פרויקט לשדרוג אתר ה-DR

צילום: נעם בן שאול

חברת ברינקס ישראל השלימה לאחרונה פרויקט לשדרוג אתר ה- DR (התאוששות מאסון) שלה, באמצעות הפתרונות ההיפר-מאוחדים (Hyper Converged) של נוטניקס. פתרונות התוכנה של נוטניקס עובדים על גבי שרתים של חברת לנובו באתר ה- DR. חברת בזק בינלאומי קיבלה את האחריות על הובלת הפרויקט שהיקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

פרוייקט הקמת אתר ה- DR בוצע לאחר שהושלם בהצלחה פרויקט ליישום הפתרונות של נוטניקס בדאטה סנטר הראשי של החברה. מערכות נוטניקס המשלבות את השרתים, האחסון והתקשורת בפתרון מאוחד, מהוות את התשתית לרשת הארגונית של ברינקס הכוללת מאות מחשבי Thin Client של סיטריקס, מערכות ERP ו- CRM ויישומים ארגוניים נוספים.

"כאשר יישמנו את הפתרון המאוחד של נוטניקס גילינו כי השרידות והביצועים משתפרים לעומת המצב הקודם", מסביר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. "תוך זמן קצר העברנו את כל אתר הייצור שלנו לפתרונות של נוטניקס. לאחר שלב זה העברנו לסביבת נוטניקס גם את הדאטה סנטר של רשת ה- DMZ שלנו – רשת מאובטחת הפועלת בהפרדה מהרשת הארגונית של ברינקס. לאחר השלב הזה התחלנו בפרויקט להעברת כל אתר ה- DR שלנו לתשתיות נוטניקס".

בן סמו, מנהל מכירות בנוטניקס ישראל, הוסיף: ״אנחנו רואים בברינקס כשותף אמיתי להטמעת פתרון פשוט וחדשני ב – Data Center שלהם. הטמעת הפתרון מאפשרת לצוות ה – IT  לספק לארגון מענה מהיר לכל צורך עסקי תוך שמירה על ביצועים גבוהים ושרידות מירבית".

אולי יעניין אותך גם