אורקסטרה מגייסת בסבב ראשון

אורקסטרה נוסדה על-ידי עמרי לביא, יזם הייטק ומייסד משותף של NSO Group כפלטפורמה לריכוז פתרונות סייבר. החברה גייסה 7.5 מיליון דולר בסבב ראשון

קרדיט צלמת: ורדי כהנא

חברת אורקסטרה גרופ (Orchestra Group), המספקת פתרון סייבר הגנתי (Cyber Security), מודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 7.5 מיליון דולר בהובלת חברת ההשקעות פרייטק. אורקסטרה הוקמה ב-2018 במטרה לענות על צרכי אבטחת סייבר בתקופה שבה יש שלל פתרונות בתחום, אך במקרים רבים לא ניתן לסנכרן ביניהם.

הפתרון הראשון שנבנה עבור הלקוח על הפלטפורמה של אורקסטרה כולל מספר רב של חיישנים ואמצעי בקרה במטרה ליצור אבטחה של 360 מעלות (מבפנים החוצה ומהחוץ פנימה) מבוססת מדיניות לכל סוגי ההתקנים, בין אם הם ניידים ובין אם הם קבועים, באתר הלקוח או מחוצה לו, מנוהלים או לא מנוהלים.

את סבב הגיוס הובילה פרייטק (Prytek), כמשקיעה ושותפה עסקית. פרייטק היא חברת השקעות בינ"ל אשר השקיעה עד היום בעשרות סטרטאפים וחברות שירותים בארץ ובעולם. בנוסף להשקעה הכספית, פרייטק מקימה לחברות הפורטפוליו שלה מערך שיווק, הפצה ומכירות בינ"ל למוצרי החברה שמביא להן הכנסות נוספות ומאיצה את צמיחת החברה ועליית הערך שלה. אורקסטרה פיתחה פלטפורמה שעל גביה ניתן להפעיל פתרונות אבטחת סייבר שונים, מאלה המסורתיים של החברות הוותיקות ועד החדשניים ביותר של סטרטאפים. השילוב שיוצרת אורקסטרה - של נראות אחידה ואנליטיקה עם בקרת גישה דינמית ומבוססת מדיניות - מספק פלטפורמת מדיניות אחת מקיפה המעניקה ללקוח אבטחת סייבר פרואקטיבית של 360 מעלות.

מקימיה של אורקסטרה  הם עמרי לביא, המשמש מנכ"ל החברה; ד"ר יעקב יוקלסון, CTO ויצחק זק, COO.  לביא הוא פעיל ותיק בתחומי ההייטק והסייבר, מייסד-משותף של קבוצת NSO Group וזק – יחד עם לביא – הקים את קבוצת ההשקעות Founders Group. אורקסטרה מעסיקה כ-35 עובדים בארה״ב, אירופה ובמרכז המו"פ שלה בתל אביב. קהל היעד של החברה הוא בעיקר חברות גדולות שמפעילות מספר רב של פתרונות אבטחת סייבר.

חלק מכספי הגיוס מיועדים לרכישת חברות או טכנולוגיות נוספות. במסגרת פעילותה, אורקסטרה רוכשת חברות שאותן היא בוחרת לפי מידת ההתאמה שלהן לאסטרטגיה המוצרית ולפאזל של הפלטפורמה שאותה פיתחה. עד כה רכשה אורקסטרה שתי חברות והיא בוחנת רכישות נוספות.

אזכיר כי אורקסטרה רכשה את חברת קרונוס הישראלית טרם ההודעה על גיוס בסכום לא ידוע.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית