פרסם ברשת חברתית בריחה משוטר - ונתפס

קרדיט: משטרת ישראל

נעצר חשוד במעורבות הסרטון שהופץ ביום שבת (18.4) בו מתועד רוכב שנמלט ממחסום ממשטרתי וכמעט פוגע בשוטרים. בהמשך לאירוע מתאריך 18.4 בו נעצרו שני רוכבי אופנוע בגין אי ציות להוראות שוטר, סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה כאשר אחד מהם נתפס עם חומר החשוד כסם ונהיגה בהשפעת סמים.

אתמול נעצר חשוד נוסף בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נצפה ממצלמת הקסדה של הרוכב כשהוא נמלט בפראות ממחסום משטרתי וכמעט פוגע באחד השוטרים ואף מאיים לדרוס את השוטר "רוצה להידרס? בכיף יא בן שרמוטה אני אדרוס אותך לפני שאעצור לך יא זין".

כאמור, עם קבלת הסרטון ביחידה המרכזית באגף התנועה החלו החוקרים לבצע מספר פעולות חקירה במטרה לאתר את החשוד ומעורבים נוספים שהיו באירוע. אתמול לאחר הצטברות הראיות, התחקו בלשי הימ"ר אחר החשוד בשנות ה-20 לחייו והוא נעצר בסמוך לביתו בראשל"צ. בחיפוש שנערך בביתו נתפסו ממצאים הקושרים את החשוד לאירוע וכן חומר החשוד כסם.

כעת מובא החשוד ע"י חוקרי היחידה המרכזית לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ. נמשיך לפעול גם במרחב הרשתות החברתיות באינטרנט במטרה לאתר פורעי חוק המסכנים את משתמשי הדרך על מנת למצות עימם את הדין עד תום.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית