קבוצת Vodafone תשתמש בטכנולוגיה ישראלית

החוזה הרב-שנתי עם חברת Synamedia הישראלית כולל את פלטפורמת הווידאו infinite מבית סינמדיה, פתרונות אבטחה, ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה

קבוצת Vodafone תשתמש בטכנולוגיה ישראלית

חברת Synamedia נבחרה לספק ל- Vodafone, ענקית התקשורת הבריטית הבינלאומית, פתרונות טכנולוגיים שמפתחת החברה במרכז הפיתוח הישראלי שלה בירושלים. החוזה הרב-שנתי כולל את פלטפורמת הווידאו infinite מבית סינמדיה, פתרונות אבטחה, ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה. החברה תסייע לקבוצת וודאפון לממש את חזונה ליצירת פלטפורמה מאוחדת של טלויזיה בענן, שרצה על תשתית Gigabit הדור-הבא.

בנוסף, סינמדיה תבצע אינטגרציה של פלטפורמת הוידאו של הטלויזיה בכבלים Unitymedia, שרכשה לאחרונה וודאפון, ושל הממירים עם מוצר הדגל של וודאפון בגרמניה, GigaTV. זאת, באמצעות שירותי Infinite , פתרונות אבטחה ויכולות האינטגרציה של סינמידיה. תהליך זה יאפשר לוודאפון להציע את מוצר GigaTV על בסיס מאוחד – ולמעשה לשלב את משקי הבית (הלקוחות) הקיימים ואת נכסי חברת Unitymedia שנרכשו לאחרונה.

טניה ריכטר, מנהלת טכנולוגיה, שירותים ומוצרי לקוחות בקבוצת וודאפון אמרה כי "סינמדיה היא  הבחירה האידיאלית על מנת לסייע לנו בפרויקט הניוד המורכב במיוחד הזה בגרמניה, כמו גם באסטרטגיית הטרנפורמציה הגלובלית שלנו. הטכנולוגיה של סינמדיה, יכולות אינטגרציה מקצה לקצה, ופתרונות האבטחה שלה, יסייעו לוודאפון לבצע מעבר חלק לפלטפורמה מאוחדת של טלויזיית ענן מוכנה לתשתית Gigabit."

ד"ר צבי גרסטל, סמנכ"ל בכיר להנדסה בסינמדיה: "מרכז הפיתוח של סינמדיה בירושלים גאה להיות חלק ממהפכת הטלוויזיה בענן של וודאפון, מענקיות התקשורת והטלויזיה הבינלאומיות ושחקנית מובילה באירופה. המהלך על בסיס הטכנולוגיות שמפותחות בישראל צפוי להזניק את היעילות התפעולית ולספק את הבסיס לחווית מנוי הטובה מסוגה בשנים הבאות". עוד הוסיף, כי "משבר הקורונה גורם לגידול חסר תקדים בצפייה בתכני וידאו וטלויזיה, מה שדורש טכנולוגיות וידאו מתקדמות ויעילות מחד, אך מביא גם לעלייה משמעותית בהתקפות פיראטיות על תוכן משודר מאידך. אנו עובדים כבר עכשיו על הדור הבא של הפתרונות הטכנולוגיים שיאפשרו את אבטחת התכנים ושדרוג חווית הצופים".

אולי יעניין אותך גם