ניסוי בדור חמישי הגיע לרוחב פס של 8.5 ג'יגה-ביט

סמסונג ביצעה ניסוי בטכנולוגיית 5G במעבדה והצליחה להגיע לרוחב פס של 8.5 גיגה בין שני מכשירים ברוחב סרט כולל של 800 מגה הרץ עם טכנולוגיית MU-MIMO

bigstockphoto

סמסונג פרסמה כי השיגה מהירויות שיא ברשת 5G בהדגמת מעבדה ששילבה שידור בתחומי תדר 2.5GHz/3.5GHz ו-28GHz/39GHz ברוחב פס כולל של 800 מגה הרץ עם טכנולוגיית MU-MIMO, הפועלת על יחידת הגישה של Samsung 5G mmWave. באמצעות שני מכשירים ניידים לבדיקה, ההדגמה השיגה מהירויות של 4.3 ג'יגה-ביט לשנייה על כל אחד, והגיעה למהירות שיא של 8.5 ג'יגה-ביט בכל אחד משני המכשירים. כדי להשיג את המהירות נעשה שימוש בשתי טכנולוגיות מפתח: איחוד ערוצי תדר (carrier aggregation) ו-MU-MIMO.

"הדגמה זו מדגישה את ההבדל העיקרי של 5G - השימוש בספקטרום גלים מיליטריים. סמסונג הוסיפה כי רוחב הפס הרחב מהספקטרום של גלים מיליטריים מאפשר למפעילי הסלולר לספק מהירויות גבוהות אשר ספקטרום הפס הנמוך אינו מסוגל לספק", אומרים בסמסונג. עם מהירויות גבוהות מפעילי סלולר יוכלו לספק שירותים חדשים כמו הזרמת וידאו 8K, למידה מרחוק בתמיכת AR, ועידה טלפונית VR ועוד.

מדינות כמו יפן, קוריאה הדרומית וארה"ב כבר הקצו ספקטרום גלים מיליטריים לרשתות 5G, ושתיים מהן כבר השיקו שירותי 5G מסחריים. כמו כן, יותר מ -15 מדינות צפויות להצטרף למועדון ה- 5G בשנים הקרובות. סמסונג נטוורקס תומכת בשירותים מסחריים של 5G בשווקים מובילים, כולל קוריאה וארה"ב - שתיים מהפריסות המסחריות הגדולות ביותר בספירת מנויי 5G. כעת היא תומכת באופן פעיל בפריסה המסחרית של 5G ביפן.

"הפגנת יכולות מוצלחת זו מוכיחה את הפוטנציאל של גלים מילימטריים להעביר סוגים חדשים של יכולות לשימוש עסקי ולפתוח הזדמנויות למפעילי סלולר. אנו מצפים לבנות על פריצת דרך טכנית משמעותית זו כדי לתרום למסע המתמשך שלנו לעבר מערכת אקולוגית חדשנית ותוססת ", אמר היוהו פארק, סגן נשיא בכיר, רשתות עסקים בסמסונג אלקטרוניקה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית