ארה"ב: ניסיון פיצוץ בית דיור מוגן יהודי

ניסיון הצתה במתקן מגורים דיור מוגן יהודי בLongmeadow, ארה"ב. ג'ון מייקל ראטבון, בן 36, הואשם בתלונה פלילית בבית המשפט הפדרלי בספרינגפילד בשתי עבירות של ניסיון להצתה

By John Phelan - Own work, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=9389838

גבר במזרח Longmeadow, ארה"ב, נעצר אתמול (ד') והואשם בקשר לניסיון הצתה במתקן מגורים דיור מוגן. ג'ון מייקל ראטבון, בן 36, הואשם בתלונה פלילית בבית המשפט הפדרלי בספרינגפילד בשתי עבירות של ניסיון להצתה. ראטבון יופיע לראשונה באמצעות ועידת וידיאו בפני שופטת השלום קתרין רוברטסון.

"בתקופות משבר לאומי, שנאה המבוססת על דת עוברת לעתים קרובות לאלימות", אמר עורך הדין מטעם התביעה אנדרו א. ללינג. "ההאשמות במקרה זה טוענות כי הנאשם ניסה לפוצץ בית דיור מוגן עם מיכל גז בנפח חמישה ליטרים, במקביל לדיון סביב הניסיון בפלטפורמות מקוונות של אנטישמים.  אנו נגלה, נחקור ועמיד לדין באגרסיביות כל מי שעוסק בסוג זה של פשעים. אני מודה גם למחלקת משטרת Longmeadow על עזרתה בחקירה זו."

כנטען, ג'ון רטבון הציב מכשיר תבערה ביתי בסמוך לכניסה לדיור מוגן יהודי, שנמצא במרחק קצר משלושה מוסדות יהודיים, בית ספר פרטי יהודי ומרכז קהילתי יהודי," אמר ג'וזף ר. בונווולונטה, סוכן הFBI. "מקרה זה מדגיש את האיום האמיתי ביותר שמציבים קיצונים אלימים בעלי מוטיבציה גזענית. ה- FBI ישתמש בכל כלי החקירה הזמינים, יחד עם המומחיות והמיומנויות של שותפינו בכוחות המשימה המשותפת לטרור, כדי לזהות, להעריך ולשבש איומים כמו זה לשמירה על הקהילה שלנו. "

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית