סייפבריצ' גייסה 19 מיליון דולר

הסבב הנוכחי נועד להרחיב את פעילות החברה, פיתוח מוצרים נוספים ושירותים חדשים ולהמשך חיזוקה ומיצובה כחברת סייבר מובילה בתחומה

מייסדי החברה,  מימין לשמאל: איציק קוטלר וגיא בז'רנו. צילום: באדיבות סייפבריצ'

חברת הסייבר הישראלית Safebreach (סייפבריצ'), המפתחת פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, תוך מתן ממשק ויזואלי מלא למיפוי הסיכונים ודרכי הפריצה,  מודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 19 מיליון דולר בסבב גיוס C בהובלת OCV Partners. במסגרת זו, חמי צוקר, שותף מנהל בקרן OCV יצטרף לדירקטוריון החברה. עד כה, החברה גייסה מעל 50 מיליון דולר. עוד השתתפו בסבב חלק מהמשקיעים הקיימים של החברה ביניהם Sequoia Capital, Deutsche Telekom Capital Partners, DNX Ventures, Hewlett Packard Pathfinder ו-Pay Pal.

סבב הגיוס נועד לסייע ולזרז פיתוח של מוצרים חדשים על מנת לענות על הצרכים הגדלים של הלקוחות הקיימים; להרחיב את אפיק המכירות והשותפויות בקנה מידה עולמי וכן ליישום התכנון האסטרטגי של החברה והמשך חיזוקה ומיצובה כחברה מובילה בתחומה. בנוסף, החברה מתכוונת להרחיב את גלריית המוצרים שלה על מנת לספק ללקוחותיה מטריית הגנה רחבה ככל הניתן

"בתחום הסייבר, המשתנה ללא הרף בו כל יום מופיע איום חדש, מרבית הארגונים מגנים על עצמם באמצעות קנייה רבה של מוצרי אבטחה בתקווה שאלו יספקו את ההגנה הנדרשת. אבל 'תקווה' בלבד אינה אסטרטגיה בת קיימא", אומר גיא בז'רנו, מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "במקום זאת, מנהלי האבטחה צריכים לבחון את מוצרי ההגנה שכבר הטמיעו בארגון ולשפר את רמת האבטחה שלהם באופן שוטף. הרוב המכריע של הפרצות המתרחשות כיום מבוצע תוך כדי ניצול מערכות אבטחה לא מעודכנות ואת זה ניתן לשנות באמצעות סימולציות התקפה כגון SafeBreach  ".

החברה שנוסדה בשנת 2014 על ידי גיא בז'רנו ואיציק קוטלר, מעסיקה כ-50 עובדים מתוכם 33 במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בקליפורניה. החברה היא חלוצה בקטגוריה החדשנית של Breach and Attack Simulation. הפלטפורמה פורצת הדרך של החברה מספקת מבט של האקר על מצב האבטחה של ארגון ויכולה לחזות התקפות יזומות, לאמת בקרות אבטחה ולשפר את תגובת ה-analyst SOC.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא עשרות חברות וארגונים בתחום הפיננסים, בריאות, ייצור, תקשורת, קמעונאות ועוד. ארגונים אלו אימצו את פלטפורמת סימולציות ההתקפה של סייפבריצ' כחלק מאסטרטגיית הליבה שלהם לבקרה, שיפור האבטחה והפחתת הסיכון העסקי. בשנה האחרונה כמות הסימולציות שהתבצעו בפלטפורמת החברה הגיע לכ-1.5 מיליארד סימולציות בחודש.

לדברי חמי צוקר, שותף מנהל בקרן OCV Partners: "הצמיחה הגדולה במתקפות סייבר יחד עם המורכבות בניהול תשתיות IT, יוצרות צורך דחוף אצל חברות להדמיית מתקפות מסוג זה. וכן הצורך של מנהלי אבטחה לראות את התמונה הגדולה בהקשר להתקפות על הארגון, לקבל הנחיות לתיקונה תקפות אלו וכך להפחית את הסיכון העסקי. אנחנו התרשמנו מאוד מהצמיחה המהירה ואיכות הלקוחות של סייפבריצ', ומאמינים כי מעמדה הייחודי של החברה בתחום זה תאפשר לה להתמודד עם אתגרים אלו ולשנות את המשחק לביטחון IT".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית