ראדא מדווחת על הזמנות חדשות בהיקף של 10 מיליון דולר

החברה קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של 16 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020. מאשררת את תחזית ההכנסות לשנת 2020 למעל 65 מיליון דולר


 

קרדיט צילום: סיון פרג'

ראדא תעשיות אלקטרוניות מדווחת כי קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של כ- 10 מיליון דולר בחודש מרץ 2020, בהשוואה ל-6 מיליון דולר במרץ 2019. סך ההזמנות המצטבר ברבעון הראשון של 2020 הגיע ל-16 מיליון דולר.

מתוך הזמנות בהיקף של 10 מיליון דולר במרץ 2020, הרוב המכריע הן הזמנות עבור המכ"מים הטאקטיים מבוססי התוכנה של ראדא, לצרכי הגנה מפני כלי טיס בלתי מאוישים וכן לשימושי מערכות הגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD) והתראה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM). מרבית ההזמנות הינן הזמנות המשך מלקוחות קיימים. ראדא צפויה לספק את כלל ההזמנות האמורות במהלך שנת 2020.

ראדא ממשיכה לצפות לצמיחה בהכנסות בשנת 2020 למעל ל- 65 מיליון דולר, גידול של מעל ל- 47% ביחס לשנת 2019. כמו כן, ובהתבסס על ההזמנות שהתקבלו, ההכנסות הצפויות בחציון הראשון  עומדות ביעדים ובציפיות ההנהלה.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "בעוד שנקטנו בצעדים הכרחיים בכדי להגן על כוח העבודה שלנו עקב הנסיבות שיצרה מגפת וירוס הקורונה, סביבת העבודה הנוכחית לא השפיעה באופן מהותי על עסקינו עד כה. זרם ההזמנות החדשות מחזק את ביטחוננו באשר לתחזית הצמיחה בכנסות שסיפקנו לשנת 2020."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית