עסקה לסלברייט באסיה

Cellebrite השלימה עסקה בשווי 7.9 מיליון דולר עם סוכנות אכיפת חוק במדינה מרכזית באסיה. העסקה מגיעה על רקע תוכנית קיצוצים שמפעילה החברה הכוללת הפחתת שכר מדורגת והוצאה לחל"ת של מספר עובדים


 

צילום: שלומי יוסף

Cellebrite הודיעה כי השלימה עסקה בהיקף של 7.9 מיליון דולר עם סוכנות אכיפת חוק במדינה מרכזית באסיה. במסגרת העסקה, שתתפרש על פני שלוש שנים, תספק Cellebrite לגופי אכיפת החוק במדינה את פתרונות הפרימיום שלה כדי לאפשר להם גישה לנתונים, ניתוח וניהול מתכלל של מידע ראייתי לצורכי חקירות דיגיטליות מורכבות.

כמו כן תספק Cellebrite הסמכות והכשרות לצוותים ייעודיים, כדי לצייד אותם בידע ובשיטות העבודה המומלצות לצורך גישה וניתוח נתונים ממכשירים ניידים, מחשבים וממקורות מידע בענן.

"Cellebrite ממשיכה לצמוח עם ביקושים חזקים לפתרונות המודיעין הדיגיטליים שלה בשווקים השונים", אמר אלון קלומק, GM הפעילות הבינלאומית של Cellebrite. "העסקה באסיה, עם גוף אכיפת חוק מרכזי, תבטיח כי הם יחזיקו בכלי המודיעין הדיגיטלי המתקדמים ביותר בשוק, כדי להילחם בפשיעה ולהפוך את הקהילות לבטוחות יותר. הסכם זה ממשיך ומחזק את Cellebrite כשותף המוביל עבור גופי חקירות ואכיפת חוק ושאר בעלי העניין בתחום ביטחון המולדת בעשרות מדינות ברחבי העולם".

בינואר 2020 הודיעה Cellebrite כי רכשה את BlackBag Technologies, חברה מובילה בתעשיית הפורנזיקה הדיגיטלית שמציעה פתרונות חילוץ וניתוח של נתונים ממחשבים לצורכי חקירה. רכישה זו הרחיבה את חבילת השירותים שמציעה Cellebrite ללקוחותיה עם פתרונות מודיעין דיגיטלי לכלל תחומי החקירות, מהלך שמאפשר לחוקרים לגבש במהירות וביעילות תמונת מודיעין שלמה.

מוקדם יותר אשתקד הודיעה Cellebrite כי קרן IGP Capital חתמה איתה על הסכם להשקעה בהיקף של 110 מיליון דולר בחברה. עבור Cellebrite המהלך העניק הזדמנות להאיץ את הצמיחה הלא-אורגנית של החברה עם שותף אסטרטגי שמאמין בחזון ארוך הטווח של החברה ומחויבותה ללקוחותיה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית