מתמודדים עם הקורונה: לעמוד בתור וירטואלי

המערכת של חברת טרגט מאפשרת ללקוח "לראות את התור" מרחוק ולעמוד בתור וירטואלי בשעה שהוא נמצא בביתו או בפעילות נעימה יותר מעמידה בתור

bigstockphoto

כולם שונאים לעמוד בתור אבל נגיף הקורונה הוכיח שתור זה לא רק בזבוז זמן יקר ודבר מעצבן, אלא גם פעילות מסכנת חיים. אנשים מבודדים בבתיהם ויוצאים רק לשירותים חיוניים. כדי למנוע מצבים של תור בבית העסק, פיתחה חברת טרגט מערכות את "תורונה". מערכת חינמית לניהול תורים החיונית לימים מאתגרים אלה.

תורונה מאפשרת לכל עסק, גדול או קטן, לנהל תורים שעד היום מחייבים המתנה ממושכת והצטופפות של לקוחות. המערכת מאפשרת הקמה וניהול של תורים חכמים לכל מטרה: ציבורית, מסחרית או פרטית. כחלק מההתמודדות עם אתגרי הימים המיוחדים האלה טרגט מעמידה את המערכת לרשות בתי העסק והציבור הרחב כדי לשמור על הבריאות של כולנו. המערכת פותחה על גבי תשתית הענן של חברת Oracle  (OCI - Oracle Cloud Infrastructure).

איך זה עובד?

המערכת מאפשרת ללקוח "לראות את התור" מרחוק ולעמוד בתור וירטואלי בשעה שהוא נמצא בביתו או בפעילות נעימה יותר מעמידה בתור. הוא נכנס למערכת באמצעות קישור או מספר תור שהתקבל מבית העסק, רואה את מצב התור באותו זמן, מספר ממתינים בתור ומי מקבל שרות כעת. לפי התקדמות התור הוא יכול להחליט מתי להגיע פיזית לקרבת אזור השרות. בהתקרב התור שלו הוא מקבל מסרון לנייד שלו ואינדיקציה של "תורך הגיע".

מנהל התור מצידו, רואה במסך הניהול שלו את מספר הממתינים בתור ומתזמן את הכנסתם לפי הסדר בלחיצה על "הבא בתור". מנהל התור יכול להוסיף עצמאית לתור לקוחות המגיעים ללא מכשיר נייד או מתקשרים. "בימי המשבר הנסיון להרחיק אנשים זה מזה בתור למקומות כמו חנויות מזון ומרפאות לעיתים קשה עד בלתי אפשרי. הבנו, שלמרות שכמעט לכל אדם יש מכשיר נייד, תורים עדיין מנוהלים היום כמו בעידן הקרח", מסביר אביחי בר לב, מייסד ושותף בטרגט מערכות.

בטרגט מציינים כי המערכת מתוכננת לתמוך בכל המגזרים הרבים שיש בהם תורים – בתי עסק ומסחר, מוסדות ציבור, מוסדות רפואיים, במגזר הצבאי, ובכל מקום אחר. כרגע היא מוצעת בעברית אך בקרוב תוצע במגוון שפות למשתמשים ברחבי העולם. כמו כן עובדים בטרגט בקצב על פיתוח אפליקציית אנדרואיד ומגוון שיפורים נוספים שיוצגו בזמן הקרוב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית